Giriş Tarihi: 3.04.2017

İstanbul Autoshow’a Las Vegas ayarı

Teknoloji firmalarının katılmasıyla İstanbul Autoshow’un teması da değişti. Autoshow, sadece otomobillerin değil, teknoloji ürünlerinin de sergilendiği bir fuar haline gelecek

Otomotiv dünyasının dev buluşması İstanbul Autoshow 2017 için geri sayım başladı. Otomotiv Distribütörleri Derneği tarafından TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenecek İstanbul Autoshow, 21 Nisan'da kapılarını açacak. Yaklaşık 20 markanın fuara katılmama kararı, İstanbul Autoshow'un temasının değişmesine neden oldu. 'Geleceğe Yakından Bakın' sloganıyla düzenlenen fuara olan ilgiyi artırmak için otomotiv markalarının yanı sıra, teknoloji, inovasyon, bilişim firmaları da dahil edildi. Teknoloji firmalarının da katılmasıyla İstanbul Autoshow, teknolojik ürünlerin ayrı bir salonda sergilendiği Frankfurt Otomobil Fuarı ve Las Vegas'daki CES-Tüketici Elektroniği Fuarı gibi bir içeriğe kavuştu. Dünyanın en büyük elektronik fuarı olmasına rağmen CES, son yıllarda otomobil markalarının akınına uğruyor. Otomobil markaları en yeni ürünlerini sergilemek için Las Vegas'ı seçiyor. Autoshow'a teknolojiye yatırım yapmış ve bu alanda faaliyet gösteren Bosch, Arçelik ve Türk Telekom gibi şirketler ile Bahçeşehir Üniversitesi gibi eğitim kurumlarının katılması bekleniyor. Böylece ziyaretçiler 'Entegre İletişim Çözümleri', 'Otonom Sürüş', 'Çevreci' ve 'Akıllı Araçlar' konusunda yapılan çalışmaları görebilecek.
Sayılı günler kalmasına rağmen TÜYAP ve ODD tarafından bir türlü açıklanmayan fuara katılan otomobil markaları şöyle: "Alfa Romeo, Aston Martin, Dacia, Fiat, Ferrari, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Lexus, Maserati, Mercedes- Benz, Nissan, Opel, Renault, Smart, Ssangyong, Toyota, Peugeot."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.