Cuma 14.04.2017
Son Güncelleme: Cuma 14.04.2017

‘Melek yatırımcının önce ruhu olmalı’

Webrazzi Mobil 17'de yatırımcı olarak sahneye çıkan Mustafa Sandal, Jestiniyap uygulamasıyla girişim dünyasına adım attı. Popüler uygulama geliştirmekle popüler şarkı üretmenin benzerliğine vurgu yapan Sandal, girişimcilere yaptığı katkıyı şöyle anlattı: "Aynı anda çok fazla yerde olamam. Ben daha çok işin yolculuk kısmıyla ilgileniyorum. Popüler bir şarkı yapma süreci aslında girişimcilerin popüler bir teknoloji ürünü geliştirme sürecinden çok farklı değil. Hedefe giden dosdoğru bir çizgi çekmek yerine, akışa odaklanmak ve sonuçlara göre doğaçlama yapmak önemli. Melek yatırımcı olmak için önce ruhunuzun olması gerekir."
VESTEL RINGPARA ORTAĞI
Sandal'ın diğer bir yatırımı da, mayıs ayında yeniden tanıtılacak Ringpara mobil uygulaması. Birkaç yıl önce kullanımına sunulan Ringpara, Mustafa Sandal ile yeniden sahneye çıkıyor. Sandal, Vestel'in yüzde 25'ine ortak olduğu Ringpara'nın mayısta yeni tanıtım kampanyasını müjdeledi. Mustafa Sandal şu sıralar oğlu Yaman ile birlikte kullandığı gençlere yönelik harçlık yönetim platformu olan 'Manibux' uygulaması üzerinde çalışıyor. Sandal'ın üzerinde çalıştığı diğer mobil uygulama ise eğlenirken öğreten 'Miydi' eğitim ve eğlence platformu.

WEBRAZZİ MOBİL 17'DEN SATIR BAŞLARI
ŞİRKETLER BENZERSİZ DENEYİM SÖZÜNÜ DİLİNDEN DÜŞÜRMÜYOR
Webrazzi Mobil 17 etkinliğinde sahneye çıkan Starbucks ve Shell yöneticilerinin dilinden düşürmedikleri bir cümle var: "Tüketiciler için benzersiz bir deneyim yaşadıkları marka olmak istiyoruz." Mobil uygulamalar, akıllı telefonlar ve servisler birbirine her gün daha çok benzerken kurumların bu sözleri kullanması tesadüf değil. Artık her şirket kullanıcının parasını değil, alışkanlıklarını öğrenmek istiyor. Bunun için daha kullanıcı verisini takip etmeye çalışıyor.

DİZİ İZLEME ALIŞKANLIĞI İNTERNETE TAŞINIYOR
İnternette TV dizisi ve film izleme alışkanlığı Netflix sayesinde önemli ivme kazandı. Netflix kendi platformuna özel içerik sayesinde kayıtlı kullanıcı sayısını tüm dünyada artırıyor. Bu değişim yerli dijital yayın platformların artmasını sağlıyor. Webrazzi Mobil 17'de sahneye çıkan yerli dijital platformlar arasında yer alan Puhu TV günlük 6 milyon izleyiciye ulaştığını açıkladı. Puhu Tv'nin yeni başlayan orijinal yapımı Fi ise, bugüne kadar 10 milyon izlenme sayısını geçti. Doğuş Digital COO'su Heni Hazbay'ın verdiği bilgilere göre. Henüz üç bölümü yayımlanan dizinin iki bölümü de yakında yayımlanacak. Bundan sonraki süreçte aylık beş bölüm yayımlanacak. Puhu Tv'nin 6 milyon tekil ziyaretçiyi geçtiğini söyleyen Hazbay, uygulama indirme sayılarının da bir milyona ualştığını söyledi. Mobil öncelikli Puhu Tv'nin masaüstünden izlenme oranı ise yüzde 25 olduğunu vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.