Pazar 30.04.2017

Turizmde pozitif günler kapıda

Türkiye’nin referandum sonrası istikrarlı bir ekonomik döneme girdiğine işaret eden Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, “Türkiye’ye güvenimiz tam. Turizm sektörünü de pozitif günler bekliyor” dedi

Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, 16 Nisan'da tamamlanan referandum sürecinin ardından Türkiye'nin istikrarlı bir ekonomi dönemine girdiğini belirterek, "Bu açıdan turizm sektörünü de pozitif günler bekliyor" dedi. Bugünlerde bazı Avrupa ülkelerinin "Türkiye'deki tatil yapmayın" yönündeki uyarılarının geçici olduğunu düşündüklerini belirten Vardar, Türkiye'nin milyonlarca yabancı dostunun olduğunun altını çizdi. Vardar, "Onların, Türkiye'deki güler yüzlü hizmet, doğa, tarih ve konforlu konaklama olanaklarından vazgeçmeyeceğini düşünüyoruz. Türkiye'nin turizm gelirlerinin yurtdışından gelen turistler aracılığıyla da artacağına olan inancımız tam" diye konuştu. Yurtiçi turizmde de pozitif gelişmelerin yaşadığını belirten Vardar, "Her yıl tatil eğilimi artarak büyüyor. İstikrarlı dönemlerin yarattığı güne ve geleceğe dair güven duygusu da yıllardır gözlemlediğimiz gibi tatil isteğinin daha güçlü bir şekilde öne çıkmasını sağlıyor. Bu nedenle gelecek günlerde bu isteğin çok daha güçlü bir şekilde ortaya çıkacağını düşünüyoruz" dedi.
MOTİVASYONUMUZ ARTTI
Jolly Tur'un Türkiye'ye olan güveninin tam olduğunu vurgulayan Vardar, planlamalarını da bu yönde yaptıklarını ifade etti. Vardar, "2017'nin ilk aylarında daha karamsar bir tablo çiziliyor olmasına rağmen, yüzde 32 büyümeyle 1 milyon kişiyi tatile çıkarmak hedefinden hiç vazgeçmedik. Bugün ulaştığımız rakamlar, gösteriyor ki, bu hedefe rahatlıkla ulaşacağız" dedi. Girilen istikrarlı dönemin özel bir özgüven ve motivasyon oluşturduğunu belirten Vardar, bir dünya markası olma yolundaki hedeflerine daha inançlı yürüdüklerini kaydetti. "Jolly Tur olarak orta vadede turizmde bir dünya markası olma hedefiyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu hedef için en önemli enstrümanlardan biri de teknolojiye yapılan yatırımlar. Bu doğrultuda teknolojiye, 2017 dahil 3 yıl içinde 10 milyon dolar yatırım gerçekleştireceğiz" diyen Vardar, süreci başlattıklarını belirterek Jolly Business Online Seyahat Platformu, Jolly Tur Satış Platformu, CRM sistemleri yatırımlarını yaptıklarını kaydetti.
İÇ TURİZME DESTEK YERLİ TURİST SAYISINI 6'YA KATLAR
Turizm sektörü için bugüne ciddi adımların atıldığını aktaran Vardar, bunun turizm sektörüne verilen değerin bir göstergesi olduğunu dile getirdi. Vardar, "2016 ve takip eden süreçte açıklanan destek paketleri, bunun somut göstergelerinden biri. Kültür ve Turizm Bakanlığımız, yakın zamanda yine turizme destek olmaya devam edeceklerini ortaya koyan teşvik mekanizmalarını açıkladı. Bu doğrultuda turizme çok ciddi kaynaklar ayrıldı. Bunlar, turizm sektörü için son derece doğru bir zamanda atılmış önemli adımlar" dedi. Yurtiçi turizmle ilgili de destek beklediklerini vurgulayan Vardar, bu desteklerin daha çok tatile teşvik edeceğini ve tatile çıkan insan sayısının 25-30 milyona ulaşabileceğini sözlerine ekledi.
PLANLARIMIZDA HABERLERİN ETKİSİ BÜYÜK
Ekonomi, siyaset, yurtdışı ve daha pek çok alandaki güncel gelişmeye SABAH gazetesi aracılığıyla ulaştıklarını aktaran Vardar, "Hatta, oluşturulan haberler, gelecek planlarımızı belirlemede de etkili oluyor. Halka tatil avantajlarının anlatılması, güncel gelişmeler hakkında bilgi verilmesinin yanı sıra bizler için de önemli bir bilgi kaynağı oluyor. Dolayısıyla, bir anlamda turizm sektörünün gelişiminde önemli bir rol aldığını düşünüyorum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.