Cuma 12.05.2017
Son Güncelleme: Cuma 12.05.2017

Aksigorta ilk 3 ayda %23 oranında büyüdü

Aksigorta'nın 2017 yılı ilk çeyrek finansal sonuçları açıklandı. 2016'da 1.9 milyar lira primle, üretimini geçen yıla göre %17 artıran Aksigorta, yılın ilk çeyreğinde de 615.4 milyon lira prim üretti. Ocak-Mart 2017 döneminde, geçen yılın aynı dönemine göre hayat dışı sigorta sektörü %11 büyürken, Aksigorta prim üretimini %23 artırdı. Aksigorta ayrıca, yılın ilk çeyreğinde oto dışı branşların portföyü içindeki payını %53'e yükseltti. Hayata geçirdikleri pek çok yaratıcı ürün ve uygulamalarıyla, tüm stratejilerini daha müşteri odaklı olacak bir şekilde geliştirdiklerini belirten Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, şunları söyledi: "Sermayesi güçlü, finansalları ve bilançoları son derece şeffaf bir şirket olarak 2017'nin geri kalan döneminde de dengeli bir portföy yaratmaya, sektörün üzerinde büyüyerek pazar payımızı korumaya, banka kanalında ivmelenmeye, dönüşüm projelerimizi sürdürmeye, müşteri odaklı hizmet anlayışımız doğrultusunda dijital dönüşüme ve inovasyona yatırım yapmaya ve piyasa değerimizi yükseltmeye devam edeceğiz. Sadece fiyat odaklı değil, yüksek hizmet kalitesi ve farklılaşan ürünlerimizle rekabet içinde yer alacağız. Müşterilerimizin, aileleri ve sevdikleriyle birlikte geleceğe güvenle bakmalarını mümkün kılmak, hedeflerimizin odak noktasını oluşturacak."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.