Cuma 12.05.2017 00:00
Son Güncelleme: Cuma 12.05.2017 22:28

Fibabanka’dan ilk çeyrek net kârı: 38.6 milyon lira

Fibabanka, 2017 yılı Mart sonu itibarıyla vergi öncesi kârını, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 artışla 45.2 milyon liraya, net kârını da 36.8 milyon liraya yükselttiğini açıkladı.

Fibabanka'nın 2017 yılı ilk çeyrek sonuçlarına göre 2016 yılı Mart sonu itibarıyla 9.0 milyar lira olan toplam kredileri, yüzde 28 artışla, 2017 yılı Mart sonunda11.6 milyar liraya ulaşırken, kredilerin toplam aktifler içindeki payı yüzde 71 olarak gerçekleşti. Aynı dönemde müşteri mevduatı toplam pasiflerin yüzde 60'ını oluşturarak 9.7 milyar liraya yükseldi.
Fibabanka Genel Müdürü Ömer Mert, 2017 ilk çeyrek sonuçlardan memnun olduklarını belirtti. Mert, Fibabanka'nın 2017 yılında da büyümesine istikrarlı bir şekilde devam ettiğini ve orta ölçekli banka olma hedefine uygun hareket ettiğini belirtti ve ekledi:
"Bu yıl dijitalleşme, tabana yayılma ve ürün çeşitliliğini arttırmaya odaklanıyoruz. KGF kredilerinin de etkisiyle özellikle KOBİ kredilerde, bunun yanı sıra Tarım ve Bireysel segmentte büyüyeceğiz. Mayıs 2017 başında yurt dışında halka arz yoluyla gerçekleştirilen Basel 3 uyumlu katkı sermaye niteliğindeki tahvil ihracımızile daha da güçlenen özkaynak tabanımız,Bankanın büyümesine ve Türk ekonomisine verdiği desteği artarak sürdürmesine olanak sağlayacaktır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.