Perşembe 18.05.2017
Son Güncelleme: Perşembe 18.05.2017

Dergilerin geleceği tartışıldı

Turkuvaz Dergi Reklam, "Dergiler Konuşuyor" buluşmalarının ilkini İstanbul'da Feriye Restoran'da gerçekleştirdi. Organizasyona iletişim, PR, reklam ve medya dünyasının önde gelen isimleri katıldı. Turkuvaz Reklam Genel Müdürü Yasemin Gebeş'in okurların dergilere ve dergi reklamlarına karşı tutumu ile ilgili yapılan araştırma sonuçlarını paylaştığı sunumunun hemen arkasından "Dergiler Konuşuyor" buluşmasının ilk paneli "Dergi Reklamları ile Fark Yaratmak" başladı. Panelin moderatörlüğünü Reklamcılar Derneği ve Reklamcılık Vakfı Genel Müdürü Ayşegül Molu yaparken, Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, Reklamcılar Derneği Başkanı Nil Bağcıoğlu, Aytül & Yonca Yönetici Ortağı Aytül Ayke Fıratlıoğlu ve BPN İstanbul Medya Ajansı CEO'su Nüzhet Algüneş panelde dergi reklamları ile nasıl fark yaratılabileceğini tartıştılar. Tüm dünyada dergi reklam yatırımları toplam reklam pazarının yüzde 6.8'ine sahipken Türkiye'de bu oranın yüzde 1.2 olmasının sebepleri ve dergi yatırımlarını arttırmak için hem dergi endüstrisi hem reklamverenlerin yapması gerekenler masaya yatırıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.