Cumartesi 20.05.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 20.05.2017

Dönüşüm ruhu sil baştan değişmeli

Dönüşümün en çok Bağdat Caddesi’nde olduğuna dikkat çeken Çelik, “Cadde’deki eski evi mi, vatandaşın yıkılmak üzere olan evini mi yenileyeceğiz” dedi

Kentsel dönüşümün riskli alanlarda yapılmamasını eleştiren EYG Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Faruk Çelik, dönüşüm mevzuatının yeniden ele alınması gerektiğini söyledi. Çelik "Depremden Avcılar etkilendi ama en çok dönüşüm projesi Bağdat Caddesi'nde. Şimdi biz Cadde'de eski evi mi yenileyeceğiz, vatandaşın yıkılmak üzere olan evini mi. Dönüşüm ruhu sil baştan değişmeli" dedi.
ULAŞILABİLİR FİYAT
Dönüşümün, riskli binaların yenilenmesi yerine arsa geliştirme yolu olarak görüldüğünü belirten Çelik, "Konut fiyatları dönüşüm projeleri nedeniyle artıyor. Halbuki dönüşümle evler ulaşılabilir olmalı" dedi. Vatandaşın, kamunun ve gayrimenkul firmalarının fedakârlık yapması gerektiğini ifade eden Çelik, "Üst gelir grubunun yaşadığı yerde vatandaş kendi apartmanını kendi yenilemeli. Burada uygun kredi imkanları sağlanmalı. Asıl riskli olan alanda kamu ve büyük firmalar öncülük etmeli" diye konuştu. Yeni yatırımlarını İstanbul Ümraniye'de inşa edeceklerini söyleyen Çelik, "250 konut yapmayı planlıyoruz. Projenin satışından ise 445 milyon lira ciro bekliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.