Cuma 26.05.2017 00:00
Son Güncelleme: Cuma 26.05.2017 12:47

TMSF'ye devredilen şirket sayısı bine dayandı

FETÖ`nün darbe girişimine ilişkin yürütülen soruşturma kapsamında, bugüne kadar aralarında Boydak, Koza İpek, Naksan, Dumankaya ve Akfel Grubu`na bağlı şirketlerin de bulunduğu 922 şirket TMSF`ye devredildi

Fetullahçı Terör Örgütünün (FETÖ) darbe girişimine ilişkin yürütülen soruşturma kapsamında Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonuna (TMSF) devredilen şirket sayısı bine yaklaştı.
FETÖ'nün darbe girişimine ilişkin soruşturma kapsamında sahipleri ya da yöneticileri gözaltına alınıp tutuklanan bazı şirketler/ticari işletmelerde, yayımlanan Kanun Hükmünde Kararnamelere (KHK) göre ilgili mahkemelerin kararı doğrultusunda Eylül 2016'dan itibaren kayyumların yetkileri TMSF'ye devredildi.

BOYDAK, KOZA İPEK...

Soruşturma kapsamında bugüne kadar aralarında Boydak, Koza İpek, Naksan, Dumankaya, Akfel ve Yavaşçalar Grubuna bağlı şirketlerin de bulunduğu Türkiye'nin 44 kentinden 922 şirkette kayyumların yetkileri TMSF'ye devredildi veya Fon, bu şirketlere kayyum olarak atandı.
Kayyumluk görevi TMSF'ye devredilen şirketlerin büyük bir bölümünü KOBİ'ler oluşturuyor.
ÇALIŞMALARI TAMAMLANAN ŞİRKET YOK
Listesi TMSF'nin internet sitesinde de yer alan 922 şirketin aktif büyüklüğü yaklaşık 40,8 milyar lira, öz kaynak toplamı 18,2 milyar lira, ciro toplamı da 21,7 milyar lira seviyesinde bulunuyor.
Söz konusu şirketlerde 45 bin 986 kişi istihdam ediliyor. Bu arada, halihazırda çalışmaları biten şirket bulunmuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.