Cuma 26.05.2017

Türk Telekom ve PTT işbirliğini yeniledi

Türk Telekom ve PTT, Pttcell işbirliğini yeniledi. Türk Telekom ve PTT, Pttcell'de 2013'de başlattıkları işbirliğini beş yıl süreyle uzattı. İki firma hedefi 1 milyon abone olarak belirledi. Türk Telekom, PTT'nin "Pttcell" markasıyla geniş kitlelerle buluşturduğu mobil iletişim hizmetlerinin şebeke ve teknik altyapısını 2022'ye kadar sağlayacak. Pttcell işbirliği imza töreninde konuşan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "2016 yılında e-ticaret alanında 10 milyar dolarlık ticaret gerçekleştirdik ve bu sene e-ticaret hacminin 15 milyar dolara çıkmasını hedefliyoruz. Türk Telekom ve PTT'nin el ele vererek, Türkiye'deki e-ticaretin gelişmesi için lojistik hizmetlerinde çok daha kullanıcı dostu, pratik ve verimli çözümler geliştireceklerine inanıyorum" dedi.
2 BİN ŞUBESİ VAR
PTT A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Kenan Bozgeyik de, "Gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği, Türkiye'nin güzide iki markasının birbirine kattığı değerin ve gücün somut bir göstergesi" diye konuştu. Türk Telekom ve PTT A.Ş.'nin ülkemiz için önemli bir değer yaratacağını dile getiren Türk Telekom CEO'su Dr. Paul Doany "Bu işbirliğinin tüketicinin faydasına olacağına inanıyoruz. Türk Telekom'un ileri mobil teknolojisinin gücü ve PTT'nin yaygınlığı ve güvenilirliği sayesinde, Pttcell ülke genelinde yaklaşık 2 bin PTT şubesinde erişilebilir olan kaliteli bir marka konumunda" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.