Pazartesi 29.05.2017

Liderliği pekiştirecek

Mokka ile B SUV segmentinin lideri olan Opel, yeni modeli Crossland X ile liderliğini bir adım ileri taşıyacak

Opel'in Crossover segmentine giriş yapacağı yeni modeli Crossland X, temmuzda Türkiye'de satışa sunulacak. Markayı B segmentinde temsil edecek yeni model, Opel'in Mokka X ile hayata geçirdiği X ailesinin ikinci üyesi. B SUV segmentinde Mokka X ile lider konumda bulunan Opel, Crossland X ile liderliğini bir adım ileri taşıyacak. 2016'da Mokka 4 bin 508 adetle Türkiye'de en çok satılan B SUV model oldu. İkinci sıradaki modellerin satışı 3 bin 700 seviyelerinde gerçekleşti. Mokka'nın 2017'nin ilk dört ayındaki satışları ise 826 adet oldu.
OPEL ASTRA'DAN DAHA YÜKSEK
B SUV ve crossover modellere olan talebin ciddi şekilde arttığını söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, temmuz– aralık döneminde yaklaşık bin 500 adetlik satış planladıklarını kaydetti. Keklik, "Havalı, SUV'lerden ilham alan tasarımı, çarpıcı bağlantı özellikleri ve kullanışlı yapısı ile yeni Crossland X, sınıfında Mokka X'in yanında liderlik için ikinci güçlü adayımız olacak" dedi. Crossland X, çok yönlü ve şehirli bir crossover. 4.21 metrelik uzunluğu ile Opel Astra'dan 16 cm daha kısa, diğer taraftan 10 cm daha yüksek. Bu fark yolculara daha yüksek bir oturma pozisyonu, daha ferah bir görüş ve daha yüksek baş mesafesi sağlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.