Çarşamba 31.05.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 31.05.2017

TP’den 100 milyon dolarlık yatırım

490 milyon lirayla 2016’nın en büyük özelleştirmesine imza atan Zülfikarlar Holding, 100 milyon dolarlık yatırım yapacak. Hedef Turkuaz Petrol’ü 800 istasyona ulaştırmak

Zülfikarlar Holding şirketlerinden Turkuaz Petrol'ün, 2016'nın 490 milyon lirayla en büyük özelleştirmesine imza atarak aldığı Türk Petrol, yatırım atağına kalkıyor. Satın almanın ardından yola Türkiye Petrolleri markasıyla devam etme kararı alan Turkuaz Petrol, iki şirketin gücünü Türkiye Petrolleri markası altında birleştirdi. Böylece, Türkiye Petrolleri pazar payına göre yapılan sıralamada yükselerek sektörün ilk beş şirketi arasına girdi. Türkiye Petrolleri'nin istasyon sayısı da 700'ü aştı. Hedeflerinin pazar payı açısından sektördeki ilk üç içinde yer almak olduğunu söyleyen Turkuaz Petrol ve Türkiye Petrolleri Genel Müdürü Çağdaş Demirağ, "İstasyonları yenileyerek hem yurtiçinde hem yurtdışında organik ve inorganik büyüme fırsatlarını değerlendiriyoruz. 2018'de 800 istasyona ulaşmayı hedefledik. Bunun için 100 milyon dolarlık bir yatırım yapacağız" dedi.
BİRKAÇ ŞİRKET ALABİLİRİZ
Demirağ, yeni döneme ilişkin strateji ve hedeflerini açıkladıkları basın toplantısında, halen şirket satın almalarına yönelik yeni görüşmeler yaptıklarını anlattı. Demirağ, "Yerli ve yabancı şirketlerin satın almasıyla ilgileniyoruz. Bunların içinde pazar payı bizden daha yukarıda olan şirketler de olabilir. Tek şirket değil, birkaç şirket alarak hedefimize ulaşabiliriz. Yurt içinde üç şirketle görüşmelerimiz sürüyor" ifadelerini kullandı. Mevcut iki akaryakıt şirketini Türkiye Petrolleri adı altında birleştirmeyi hedeflediklerini aktaran Demirağ, "Yıl sonuna kadar iki şirketin resmi birleşme sürecini tamamlayacağız" diye konuştu.
MARKA DEĞİŞİMİ 2 YIL SÜRECEK
Türkiye Petrolleri ismini güçlendirerek bütün istasyonlarını bu çatı altında toplayacaklarını söyleyen Turkuaz Petrol ve Türkiye Petrolleri Genel Müdürü Çağdaş Demirağ, bir marka projesi üzerinde çalıştıklarını belirtti. Demirağ, iki yıl içinde marka değişimlerini tamamlayacaklarını da vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.