Pazartesi 05.06.2017 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 05.06.2017 14:18

Borusan, Bukoli'yi kapatma kararı aldı

Borusan, internet alışverişlerinde yaşanan teslimat sorunlarına çözüm sunmak için iki sene önce geliştirdiği Bukoli'yi kapatma kararı aldı. Kapatma gerekçesi olarak mevcut pazar koşulları gösterilirken şirket 30 Haziran'a kadar olan siparişleri teslim edeceğini açıkladı. Geçtiğimiz günlerde Markafoni de Türkiye'deki faaliyetlerini sonlandırma kararı almıştı

Bukoli adına iş ortaklarına gönderilen yazıda şirketin faaliyetlerine son verileceği duyuruldu.

2015 Nisan ayında faaliyetlerine başlayan Bukoli, kısa sürede hızlı bir şekilde büyümüştü. Şirket 5 yıl sonunda İstanbul'da 2 bin 500 teslimat noktasına ulaşmayı ve takip eden 1.5 yıl içerisinde de İzmir, Ankara, Bursa ve Antalya'ya hizmet götürmeyi hedefliyordu.

BUKOLİ NE YAPIYORDU?

Borusan Lojistik İnovasyon Ekibi tarafından geliştirilen Bukoli, internet alışverişi yapan kullanıcıların evde veya ofiste siparişlerini bekleme problemine son vermek, esnaftan oluşan teslim noktalarına ek gelir imkanı sunmak ve e-ticaret firmalarına alternatif bir teslimat seçeneği sunmak amacıyla geliştirilmişti. Kullanıcı ister yolunun üstündeki esnaftan ister merkezi noktalardaki akıllı makinelerden gece gündüz, hafta içi hafta sonu demeden ürününü teslim alabiliyordu. Bukoli halen İstanbul'da 33 ilçede, 600'den fazla teslimat noktasında faaliyet gösteriyordu.

MARKAFONİ ETKİSİ

Geçen hafta da, Güney Afrikalı Naspers Grubu'na bağlı Markafoni, Türkiye'deki faaliyetlerini 30 Haziran itibari ile durdurma kararı almıştı. Şirketin sitesinde yer alan bilgilere göre Bukoli, birçok e-ticaret sitesi ile işbirliği içerisinde İstanbul'da 33 ilçede ve 600'ü aşkın teslimat noktasında faaliyet gösteriyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.