Perşembe 15.06.2017
Son Güncelleme: Perşembe 15.06.2017

Türk Telekom Türkiye’nin en değerli markası

Ocak 2016'da tüm markalarını tek çatı altında toplayan Türk Telekom, sekizinci kez Türkiye'nin en değerli markası seçildi. Şirket, uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl gerçekleştirilen 'Türkiye'nin En Değerli Markaları Turkey 100' listesinde, marka değerini yüzde 11'in üzerinde artırdı ve 2.6 milyar dolara taşıdı. Brand Finance'in dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon markasını seçtiği 'Telecoms 500' listesinde ise, dokuz yıldır Türkiye'nin 'En Değerli Telekomünikasyon Markası' olan Türk Telekom'un CEO'su Paul Doany: "Türkiye'nin en büyük marka dönüşümlerinden birini başarıyla gerçekleştirdik" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.