Salı 20.06.2017
Son Güncelleme: Salı 20.06.2017

Yeni KOSGEB 3.5 milyon şirkete dokunacak

30 yılda yüzbinlerce şirkete can suyu olan KOSGEB hayata geçirdiği projelerle KOBİ'lerin zihin haritasında önemli bir yer edindi. Girişimcilikten ortaklık kültürüne, Ar-Ge çalışmalarından küresel ticarete kadar birçok alanda KOBİ'lere yol gösteren kurum, 81 ildeki aktif örgütlenmesi sayesinde reel ekonominin adeta dinamosu oldu. KOSGEB Veri Tabanı'na kayıtlı KOBİ sayısı ise 650 bini geçti. Son dönemde ise altyapı yetersizlikleri ve teşviklerin doğru kullandırılmaması gibi iddialar ile de gündeme gelen kurum şimdi yeninden yapılanmanın ve daha fazla KOBİ'ye destek vermenin yollarını arıyor. Bu ay kurumun başına Prof. Dr. Cevahir Uzkurt atandı. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Müsteşar Yardımcısı olan Uzkurt, aynı bakanlıkta 2012-2015 yılları arasında Bilim ve Teknoloji Genel Müdürlüğü yaptı. Uzkurt'un ilk mesajları yeni dönemde daha fazla KOBİ'ye ulaşmak olarak öne çıkıyor.
YENİLİKÇİ KOBİ'LER
Türkiye'de 3.5 milyon KOBİ bulunduğunu belirten Uzkurt, kurumdan destek alan KOBİ sayısının 100 bin civarında olduğunu ve bu rakamın kısa sürede milyonlara çıkacağının altını çiziyor. Uzkurt şunları ifade ediyor: "KOSGEB yeni bir döneme girdi. Bu yeni dönemde kurum olarak vatandaş odaklı, bürokrasiden arındırılmış bir anlayışla çalışacağız. İşletme ve girişimcilere ait bu hususlara ilişkin her türlü bilgi ve veriyi alıp, analiz edeceğiz. Yenilikçi KOBİ'ler önceliğimiz olacak."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.