Pazartesi 26.06.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 26.06.2017

Hindistan ve İran’a yakın markaj

Türk otomotiv yan sanayisi Hindistan ve İran'ın yakın markaja aldı. Yan sanayi firmalarını bir çatı altında toplayan TAYSAD'ın Başkanı Alper Kanca, İran ve Hindistan'ın potansiyel pazarlar olduğunu söyledi. Hindistan 2.25 trilyon dolarlık ekonomisiyle, satın alma gücü paritesi açısından dünyanın en büyük üçüncü ülkesi konumunda olduğunu anlatan Kanca, aynı zamanda dünyanın en büyük motorlu araç üreticilerinden ve pazarlarından birisi olduğunu kaydetti. 2016'da ülkede motorlu araç üretiminin yüzde 8 artarak 4.5 milyon adede yükseldiğini ifade eden Kanca, şöyle konuştu: "Her bin kişiye 22 motorlu araç düşüyor. Kalabalık nüfusa oranla araç sahipliği hala oldukça düşük seviyede Ülkenin araç parkı da her geçen gün büyüyor. 2017 itibari ile 40 milyon adedin üzerine çıkacağı tahmin ediliyor. Dolayısıyla gelecek yıllarda pazarın gelişmeye açık olduğunu söyleyebiliriz. Otomotiv tedarik sanayicileri olarak bizim bu büyümeyi göz ardı etmememiz ve böylesine verimli bir pazarı iyi değerlendirmemiz gerekiyor." Türk otomotiv yan sanayisinin potansiyel pazarlarından birisinin de İran olduğunu söyleyen Kanca, İran'ın en hızlı gelişen sektörlerinden otomotiv olduğunu ifade etti.
Kanca, İran'ın potansiyelini şöyle anlattı: "Son 15 yılda ortalama yıllık yüzde 12 büyüdü. 30 üretici, bin 200'ü aşkın da tedarik firması mevcut. Bin kişiye 210 araç düşüyor ve yaşlı araç parkları geniş."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.