‘Fırsatları değerlendirmenin yolu sosyal medyadan geçiyor’
'SOSYAL MECRALARIN HEPSİNDE OLACAĞIZ'
Nisanda Hazine'den onay alan ve 12 Mayıs'ta ilk poliçesini kesen Quick Sigorta, sektöre hızlı ve farklı bir giriş yaptı. Özellikle sosyal medyada iddialı olan Quick Sigorta, acentelerini de sosyal medyada destekleyerek, satışlarını artırmayı hedefliyor. Şirketin hedefleri hakkında açıklamalarda bulunan Levent Uluçeçen, öncelikle sosyal dijital bir şirket olduklarının vurgusunu yaptı: "Sosyal dijitallik dediğimiz bir kavram üzerinden çalışıyoruz. Sosyal mecraların hepsinde olacağız. Bunu teknolojiyi kullanarak yapacağız. Nerede olursa olsun, acentelerimiz için sosyal mecralarda birebir çalışma yapacağız. Bizimle çalışan acentelerimiz de satışlarında bunu hissedecekler."
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 2 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 3 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 4 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 5 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 6 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 7 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 8 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 9 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı
- 10 Çiftçilik yapan vatandaş şok yaşadı! 40 yıl sonra tarlasından hazine çıktı: Yüzbinlerce yıllık...