Pazartesi 03.07.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 03.07.2017

Mültecilerin sesi olacak

TIME dergisi tarafından dünyanın en etkili 100 kişisi arasında gösterilen Chobani markasının kurucusu Hamdi Ulukaya, bir yandan mültecilerin sesi olmak için farklı platformlar kurarken bir yandan da hayallerini ekonomik ve toplumsal faydaya dönüştürmek isteyen Türk genç girişimciler için harekete geçti.
Ulukaya, 2015'te 'Bağış Taahhüdü'nü imzalayarak servetinin büyük bir kısmını mülteci krizine çözüm bulunmasına ayırdı. Aralarında Google, Ikea, LinkedIn, UPS ve MasterCard'ın da bulunduğu 70 dev şirketi bir araya getiren Ulukaya, mülteci krizine son verme amaçlı bir işbirliği platformu da oluşturdu.
Hamdi Ulukaya Girişimi (HUG) adıyla oluşturulan girişimci programları ise, her yıl karşılıksız eğitim ve danışmanlık verecek. Beş yıl için toplam 5 milyon dolarlık bütçeyle oluşturulan programlardan 'Girişimci Adayı Destek Programı'na 3 bin 300 kişi başvururken, 'Startup Destek Programı'na başvuran şirketlerin sayısı ise 394 oldu. Seçilen 24 girişimci adayı ve 12 genç, eğitimlerini üç hafta New York'ta sürdürmek üzere yola çıktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.