Cumartesi 15.07.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 15.07.2017

Güven güçlendi alışveriş arttı

15 Temmuz’da yaşanan darbe girişimine karşı meydanlara yığılan vatandaş tüketimi de kesmedi. AVM’leri boş bırakmayan tüketici hem AVM yatırımcısını hem de markaları sevindirdi

Darbe girişimine meydanlarda kahramanca direnerek karşı duran Türk halkı, tüketimi de kesmeyerek ekonomiyi canlandırdı. Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği Başkanı Hulusi Belgü, Türkiye'nin yaşanan bu menfur darbe girişimine rağmen büyümesini sürdürdüğünü söyledi. AVM ciroları mayısta yüzde 10'un üzerinde artarken vatandaş, normalin dışında seyreden hava koşullarının da etkisiyle temmuzda AVM ziyaretlerini yüzde 30 artırdı. Ziyaretler alışveriş oranlarını da yüzde 10 artırdı. Vialand Genel Müdürü Cenk Hayırlıoğlu kapı girişlerinde yüzde 30 artış yaşadıklarını, hem eğlence hem de farklı yeme/içme alternatifi sunan AVM'lerin dolup taşmaya başladığını söyledi.
EĞLENCE TEMASI VATANDAŞI ÇEKTİ
Carousel'in Genel Müdürü Orhan Demir hafta sonu yüzde 11 hafta içinde ise yüzde 7 oranında ziyaretçi sayısında artış olduğunu, insanların AVM'lerde zaman geçirirken alışverişe de devam ettiğini belirtti. Arenapark ve Armonipark'ın yöneticisi Muhsin Erkoç da haftasonu yüzde 15, haftaiçi ise yüzde 8 oranında ziyaretçi sayısında artış olduğunu kaydetti. Erkoç, "Bu ziyaretler tabii ki alışverişe de döndü. Ancak en yüksek hareket sinema, çocuk eğlence katı ve yemek katınaydı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.