Son Güncelleme: Perşembe 20.07.2017
Tüketici ‘ayıplı’ malı affetmedi
HAK ARAMAK DAHA DA KOLAYLAŞTI
Yapılan düzenlemelerle tüketicinin hakkını araması kolaylaştırılırken 2014-2016 arasını kapsayan iki yıllık dönemde ise Tüketici Hakem Heyetleri'ne 9 milyon 722 bin 457 başvuru yapıldı. 8 milyon 117 bin 996'sı ise tüketicinin lehine sonuçlandı.
Tüketicilerin şikâyet başvurularında ilk sırada bankacılık sektörü yer alırken ayıplı mal ve hizmetler ikinci sırada yer aldı.
EN SON HABERLER
- 1 Ekonomiye güven artıyor! Bakan Mehmet Şimşek: Türkiye uygun maliyetli dış finansman sağlıyor
- 2 Bakan Yumaklı'dan çiftçilere duyuru! 2024 yeni hasat sezonu hazır
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 4 Türk dönerine Avrupa'dan tescil yolda!
- 5 Türkiye'deki atık su arıtma tesisi sayısı 1213'e ulaştı
- 6 Altın almalı mı satmalı mı? İslam Memiş rakam verdi! İşte altın gram fiyatı beklentisi
- 7 Bakan Mehmet Şimşek Suudi Arabistan'a gitti
- 8 EMEKLiYE ZAM VE REFAH PAKETi SON DAKiKA | Tarih belli oldu: En düşük emekli maaşı dahil 3 tabloda tüm detaylar!
- 9 ABD'li ünlü kuruluş açıkladı: Dünyanın gizli hazineleri! 7'si Türkiye'de...
- 10 BAE'den Kalkınma Yolu'na destek! "Güç birliğimizi sürdüreceğiz"