Pazartesi 14.08.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 14.08.2017

Generali dolu sonrası ‘hasarsızlığı’ bozmuyor

27 Temmuz Perşembe günü İstanbul ve çevresinde gerçekleşen, yaklaşık 20 dakika süren dolu ve şiddetli sağanak yağış yüzlerce ev, işyeri ve aracı hasara uğrattı. Generali Sigorta da hasar süreçlerinde kolaylıklar sağladığını açıkladı. Generali Sigorta Teknikten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Tümer, yaşanan dolu ve sağanak sonrası sigortanın önemine değinerek sigorta şirketlerine önemli sorumluluklar düştüğünü ifade etti. Tümer: "Generali Sigorta olarak geçtiğimiz günlerde yaşanan bu üzücü doğa olayı sonrası üstlerine düşeni tereddütsüz bir şekilde yaptıklarını belirterek, bu kapsamda ivedilikle çalışmaları tamamlayarak, dolu hasarı alan Generali Sigorta müşterilerimizin kasko ve konut poliçeleri yenilemelerinde hasarsızlık indirimi bozulmayacaktır" dedi. Hasar süreçleri için; Generali Sigorta 0850 555 55 55 numaralı Kişisel Sigorta Danışmanlığı Merkezini arayıp hasar hizmet hattını tuşlayarak ya da generali.com.tr üzerinden hasar ihbarı yapılabiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.