Salı 15.08.2017

Dijital bankacılığın payı yüzde 86’ya ulaştı

2015'te hayata geçirilen CepteTEB'in yalın tasarımı, basit menü yapısı ve pratik kullanımıyla müşterilere bankacılık işlemlerini kolayca yapmalarını sağladıklarını belirten TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, CepteTEB'in dijital platformlara özel avantajlı ürünlerinden TEB müşterisi olmayanların da yararlanabildiklerini söyledi. Mart 2015'ten itibaren CepteTEB ile 425 bin müşteriye ulaştıklarının altını çizen Mendi, "Temmuz 2017 sonu itibarıylaiyle müşterilerimizin yüzde 82'si dijital dağıtım kanallarımızı kullanırken, online bankacılık aktif müşteri sayısı 980 bini aştı. Dijital bankacılıkta elde ettiğimiz bu başarılarla toplam bankacılık işlemlerinde dijital bankacılığımızın payı yüzde 86'ya ulaştı" diye konuştu. Gelecek dönemlerde CepteTEB Cüzdan'a yatırım yapmaya devam edeceklerini belirten Mendi, "Deri cüzdanları dijitale dönüştürme stratejimize hız verdik. Yeni özellikleri de önümüzdeki dönemde hayata geçireceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.