Çarşamba 16.08.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 16.08.2017

Tatilciler planlarını revize etti: 4 gün 1 haftaya çıktı

MNG Turizm Genel Müdürü Oğuz Terzi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın geçen hafta "Kurban Bayramı tatilinin uzaması turizm açısından isabetli olur" tavsiyesiyle birlikte 4 gün tatil satın alanların planlamasında revizyona gittiğini ve tatillerini bir haftaya uzattıklarını söyledi. Terzi, "Tavsiye sonrası 4 gün alan misafirlerimizin yaklaşık yüzde 60'ı tatilini bir haftaya çıkardı" dedi. Bu yıl 7 bin kişiyi tatile çıkarmayı planladıklarını aktaran Terzi, hedeflerinin yüzde 70'ini gerçekleştirdiklerini kaydetti. Terzi, "Yurtdışı turların yüzde 90'ını, yurtiçi tesislerde hedefimizin yüzde 70'ini gerçekleştirdik. Ayrıca Kıbrıs turlarının yüzde 50'sini ve gemi turlarının yüzde 90'ını sattık" diye konuştu.
EKSTRA TURLARA TALEP
Yurtiçinde Akdeniz Bölgesi'nin ön planda olduğunu aktaran Terzi, satışlarının yüzde 55 Akdeniz, yüzde 45 Ege olarak şekillendiği bilgisini verdi. "Akdeniz'de en çok Belek, Kemer ve Side, Ege'de ise Bodrum ve Çeşme öne çıkıyor" diyen Terzi, bu bayramda Kıbrıs'ın da büyük talep gördüğünü ekledi. Yurtdışında talep gören destinasyonlarla ilgili de bilgi veren Terzi, "Büyük Balkanlar, İtalya, Fransa, Almanya ve Polonya'yı kapsayan Avrupa turları ve İskandinavya- Fiyortlar öne çıkıyor" ifadelerini kullandı. Terzi, ekstra turların dahil olduğu MNG Turizm Elit turlarının da yoğun ilgi gördüğünü sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.