Son Güncelleme: Pazartesi 21.08.2017
Yeni SUV’la sınıf atlayacak
PREMIUM MARKA OLACAK
Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet, yedi koltuklu 5008'in SUV segmentine tamamen yeni bir soluk getireceğini söyledi. Peugeot Türkiye'nin 5008 modeliyle her geçen gün daha da büyüyen SUV pazarında üç temel hedefe odaklandığını anlatan Pernet, "SUV segmentinde referans bir marka olmayı ve podyumda yer almayı istiyoruz. Ayrıca markanın sınıf atlama stratejisini sürdüreceğiz" dedi. 3008'in Peugeot'nun premium marka olma hedefi için önemli bir model olduğunu ifade eden Pernet, 5008 ile premium marka algısının daha da pekişeceğini iddia etti. Pernet, şöyle konuştu: "Aslan gerçekten kükrüyor. 2-3 yıl öne hayal edemeyeceğimiz noktalara geldik. SUV'da kalktığımız atağa bizi biz yapan modellerle devam edeceğiz. Daralan pazarda satışlarızı yüzde 11.7 artırdık. Pazar payımız yüzde 4.1'e çıktı. Bu yıl 40 bin satış hedefliyoruz. 2020 hedefimiz ise 60 bin adet satış, yüzde 6 pazar payı."
SADECE OTOMOBİL DEĞİL STATÜ ARACI
Türkiye'de SUV pazarı 6 yılda 3 kat büyüdü. Günümüzdeki SUV modelleri tüketiciye sadece bir otomobil değil, aynı zamanda statü de sunuyor.
EYLÜLDE YOLA ÇIKACAK
Peugeot 5008, 2.8 metrelik dingil mesafesiyle öne çıkıyor. Yeni 5008, 3008'den 19 cm ve önceki versiyonundan 11 cm uzun. 5008, 153 bin 900 TL'den başlayan fiyatlarla eylülde satışa sunulacak.
EN SON HABERLER
- 1 Altın ibresini tekrar yukarı kırdı! Gram, çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 6 Mayıs kaç TL?
- 2 Hazine ve Maliye Bakanlığı harekete geçti! Enflasyon fırsatçılarına vergi takibi
- 3 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 4 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 5 Çin seddini hibritle aşacaklar
- 6 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 7 Satılan 2 elektrikliden 1’i Togg T10X
- 8 Yatırımda Türkiye rüzgârı
- 9 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 10 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor