Çarşamba 06.09.2017

Alüminyum fuarı 5 Ekim’de başlıyor

5. Uluslararası Alüminyum Teknolojileri, Makina ve Ürünleri İhtisas Fuarı, Hannover Messe Ankiros Fuarcılık A.Ş. tarafından 5-7 Ekim 2017 tarihleri arasında, İstanbul Fuar Merkezi 9, 10 ve 11. hollerinde yapılacak. ALUEXPO 2017 Fuar'a, 33 ülkeden 156'sı yabancı olmak üzere toplam 314 şirket katılacak. Fuar kapsamında ayrıca TALSAD-Türkiye Alüminyum Sanayicileri Derneği, TÜBİTAK Marmara Araştırma Merkezi ve TMMOB Metalurji ve Malzeme Mühendisleri Odası işbirliği ile 8. Alüminyum sempozyumu da yapılacak.
2 MİLYAR $ İHRACAT
TALSAD Başkanı Ali Kibar, fuarın Ekonomi Bakanlığı'nın "Alım Heyeti" programı tarafından desteklendiğini söyledi. Toplantıda konuşan TALSAD Başkanı Ali Kibar, 2 milyar dolarlık ihracatı bulunan Türk alüminyum sektörünün bu yıl yüzde 7 oranında büyüyeceğini, bu oranın geçen yıl ise yüzde 4.4 olduğunu belirtti. Kibar, sektörün hammadde üretim miktarlarının Türkiye'de sınırlı olması nedeniyle bu konuda teşviklerin verilmesi gerektiğini belirtti. Kibar, Türkiye ile Almanya arasında yaşanan siyasi gerilimle ilgili bir soruya da, iş dünyasının siyasi gerilimden etkilenmeden çalışmalarına devam ettiğini söyledi. Kibar, "Alman firmalar, 15 Temmuz'da azalttığı siparişlerini, kendileriyle yaptığımız toplantılar sonucunda artırarak, yıllık kontrat yaptılar. Ayrıca büyük bir Alman grubu, bu yıl dünya yönetim kurulu toplantısını Türkiye'de yapacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.