Çarşamba 06.09.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 06.09.2017

Turizmde 50 milyar $ için düğmeye basıldı

Hükümet, turizmde 2023 hedeflerini gerçekleştirmek için düğmeye bastı. Kasım ayında üçüncüsü düzenlenecek Turizm Şurası'nda geleceğe yönelik ulusal bir turizm politikası oluşturularak yılda 50 milyon turist 50 milyar dolar gelir hedefine ulaşılması için gerekli çalışmalara başlanacak. Turizmin 13 farklı başlık altında ele alınacağı şurada, birçok konu hakkında turizmde sürdürülebilir eylem planı hazırlanacak.
YENİ PAZARLAR
15 yıl aradan sonra düzenlenecek ve çok sayıda turizm sektörü temsilcisinin de katılacağı 3. Turizm Şurası'nda çevreye duyarlı, dünya gerçekleri ile uyumlu, turizm sektörünün taleplerini cevaplandırabilecek sürdürülebilir turizm politikaları tartışılacak. Şura kapsamında ayrıca turizmde pazarı çeşitlendirmek için çalışmalar da yapılacak.
13 KOMİSYON KURULDU
1-3 Kasım arasında düzenlenecek 3. Turizm Şurası'nda kurulacak 13 komisyon şöyle: Turizm politikaları, örgütlenme ve destinasyon yönetimi, ürün çeşitliği ve sürdürülebilirlik, çevre-planlama-altyapı, yatırım-teşvik-finansman, konaklama sektörü, seyahat acentacılığı ve ulaşım, tanıtım ve pazarlama, dijital turizm ve inovasyon, turizm eğitimi ve turist rehberliği, yerel yönetimler ve turizm, iç turizm ve gastronomi turizmi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.