Pazartesi 11.09.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 11.09.2017

1 trilyon dolarlık soru

Dünyanın ilk 13 haneli yani trilyon dolarlık firması geliyor mu? 830 milyar doları gören Apple, iPhone X ile en yakın şirket

Apple'ın piyasa değeri yeni bir dönüm noktasına doğru ilerliyor. 12 Eylül salı günü yapılacak olan yeni ürün lansmanı, teknoloji devinin şimdiye kadarki ilk 1 trilyon dolarlık değeri yakalamasını sağlayacak mı? Bu sorunun cevabı merakla bekleniyor. Geçtiğimiz haftanın sonunda, şirketin piyasa değeri yaklaşık 830 milyar dolara ulaştı. 8 Eylül cuma günü kapanış itibarıyla bu rakam 819 milyar dolar. Apple en düşük piyasa değeri olan 69 milyar dolarlık 2009 Ocak rakamından bu yana yükselişini sürdürüyor.

KİLİT RAKAM 195 DOLAR
1.000 doların üzerinde bir fiyata satılacak olan iPhone'un şirketin geleceğini olumsuz yönde etkileyeceğini düşünenler de var. Apple ise bu konuda rahat gözüküyor. Son çeyrek rakamında gelirlerin 49-52 milyar dolar arasında olması bekleniyor. Bu rakam yüzde 4-11 arasında bir büyüme anlamına geliyor. Apple'ın 1 trilyon doları aşması için hisse değerinin 195 doları bulması gerekiyor. Son kapanış değeri ise 158.63 dolar. Firmanın yüzde 22'yi aşan bir oranda değer kazanması gerekiyor. Apple için uzmanlar daha önce 1 trilyon doları Ekim 2020'de aşabileceğini öngörmüştü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.