Salı 12.09.2017 00:00

Sabiha Gökçen'de yolcu sayısı ilk 8 ayda 20 milyonu geçti

Ağustos ayında 3 milyon 60 bin 574 yolcu sayısına ulaşan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, bu yılın ilk 8 ayında ise toplam 20 milyon 496 bin 800 yolcuya ev sahipliği yaptı. İlk 8 ayda yolcu sayısı geçen yıla göre yüzde 3 oranında arttı

Türkiye'nin en fazla yolcu trafiğine sahip olan ikinci havalimanı İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, Ağustos ayında 3 milyon 60 bin 574 yolcuya ev sahipliği yaptı. Bu yılın Ocak-Ağustos döneminde ise toplam yolcu sayısı 20 milyon 496 bin 800 olarak gerçekleşti. Söz konusu dönemde yolcu artış oranı geçen yılın ilk 8 ayına oranla yüzde 3 artarken, sadece Ağustos ayındaki yolcu artışı da yine yüzde 3 olarak gerçekleşti. Geçen yıl Ağustos ayında yolcu sayısı 2 milyon 964 bin 405 olurken, ilk 8 aydaki toplam yolcu sayısı ise 19 milyon 810 bin 629 olarak gerçekleşmişti.
İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı terminal işletmecisi İSG'nin CEO'su Ersel Göral konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, yaz aylarında yoğun ve bir o kadar da başarılı bir operasyon dönemi geçirdiklerinin altını çizerek şunları söyledi:
"Ağustos ayında da yaz döneminin diğer aylarında olduğu gibi büyük bir taleple karşı karşıya kaldık. Bu aşamada bizleri tercih eden değerli misafirlerimize teşekkürü bir borç biliyoruz. Amacımız tüm bu yoğunlukta, müşteri memnuniyetini de her zamanki gibi en üst seviyede tutabilmektir."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.