Son Güncelleme: Çarşamba 13.09.2017
Her 10 klavyeden 4’ü oyun için satın alındı
Yeni reklam filmleri için 226 bin datayı sosyal dinleme tekniğiyle araştırdıklarını dile getiren Teknosa Pazarlama Direktörü Ayşegül Bahçıvanoğlu ise, şunları söyledi:
"Telefon alımlarında; şarj ve pil problemleri, küçük ekranlar, kırılma ya da suya düşme sonucu bozulmalar, TV alımlarında; görüntü kalitesi, renk problemleri, evlilik ve taşınma, IT ürünü alımlarında ise; oyun oynama isteği, donanıma bağlı arızalar, bataryanın bir süre sonra çabuk bitmeye başlaması ile fan problemleri etkili oluyor."
EN SON HABERLER
- 1 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 2 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 3 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 4 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 5 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 6 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 7 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 8 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı
- 9 Çiftçilik yapan vatandaş şok yaşadı! 40 yıl sonra tarlasından hazine çıktı: Yüzbinlerce yıllık...
- 10 Altın gram fiyatı düşüş trendinde! Çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 3 Mayıs 2024 kaç TL?