Cumartesi 16.09.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 16.09.2017

En hızlı Türkiye’de büyüdü

Fransız kozmetikçi Yves Rocher’nin Türkiye’deki büyümesi şirketi büyüledi. Türkiye yedi yıldaki performansıyla markanın en hızlı büyüyen pazarı oldu

2010'da Türkiye'ye direkt yatırımla giren Fransız kozmetik markası Yves Rocher, 200'üncü mağazasını açarak Türkiye'nin en büyük mono (tek) marka kozmetikçisi oldu.
7 yılda gösterdiği performansla markanın en hızlı büyüyen ülkesi olduklarını dile getiren markanın genel müdürü Elif Berker, "Türkiye Yves Rocher'nin ilk üç ülkesinden biri oldu. Şu anda yaklaşık 700 çalışanımız var. 3 yılda bu rakamı 1000'e, mağaza sayısını ise 300'e çıkaracağız. Türkiye gösterdiği performansla merkezi büyüledi. Yatırımlarımızı artırıp Türkiye'nin her iline kozmetiği götüreceğiz" dedi.
Sektörün 2.5 milyar euro pazar büyüklüğüne ulaştığını ifade eden Berker, "Bu aynı zamanda ciddi potansiyeli olduğunu gösteriyor. Sektör çift haneli büyümelerle gidiyor. Bu da rekabeti artırıyor ama farklılaşan kazanıyor" diye konuştu.
SİLİKON VE SÜLFAT KULLANMIYORUZ
Berker, "Hijyen ürünlerimizde kesinlikle silikon kullanmıyoruz. Artık yeni nesil bazı ürünlerde sülfat da kullanmıyoruz. Mineral yağlar, renklendiricilerde paraben yok. Organik tarımla yetişen bitkilere öncelik veriliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.