Pazartesi 25.09.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 25.09.2017

Sigortacılıkta riskin tanımı değişiyor

İklim, teknoloji ve bilgi güvenliği gibi alanlarda hayatımıza yeni giren risk tanımlarıyla birlikte sigorta sektörünün çehresinin hızlı bir şekilde değiştiğini ifade eden Axa Sigorta Türkiye CEO'su Guillaume Lejeune bu değişikliğe paralel olarak risklerin de tanımının evrildiğini ifade etti. Lejeune, riskle ve sigortayla ilgili öngörülerini paylaştı. Lejeune, teknolojiyle birlikte değişen sektörü örneklerle açıkladı: "Bir yandan da teknoloji olumlu gelişmelerle elimizi güçlendirmeye devam ediyor. Örneğin biyoteknoloji ile hastalıkların tedavisinde yeni sayfalar açmak ya da daha güvenli sürüş sistemleriyle trafik kazalarıyla mücadele etmek gibi. Bu dönüşüm kaçınılmaz bir şekilde sigorta ekosistemindeki tüm çalışma biçimlerini de hızlı bir şekilde dönüştürüyor."
İNOVASYON EKOSİSTEMİ
Axa Sigorta olarak tüketicilerin her daim değişen davranış ve satın alma beklentilerine hızla yanıt verebilmek için aynı hızla çalışmalarını sürdürdüklerini söyleyen Lejeune, sözlerine şöyle devam etti: "Finansal olarak güçlü ve zarar tazmini konusundaki etkin şirket duruşumuzu bir adım öteye taşıyarak, müşterilerinin günlük hayatında her an yanında olan ve hayatlarına "değer katan bir ortak" noktasına doğru ilerliyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.