Salı 26.09.2017
Son Güncelleme: Salı 26.09.2017

Mobilin maliyet sihirbazı Türkiye pazarına giriyor

Türkiye ekonomisindeki mobil iletişim potansiyeli yabancı yatırımcıyı da cezbetti. Microsoft'un eski üst düzey yöneticileri tarafından hayata geçirilen ve şirketlerin mobil harcama maliyetlerini düşüren Dataflex, Türkiye pazarına girme kararı aldı. Amerika, Hindistan ve Latin Amerika gibi ülkelerde büyük başarı yakalayan şirket, özel aplikasyon ve yazılımlarla şirketlerdeki dijital verimsizliğin önüne geçerek yüzde 70'lere varan oranda maliyet avantajı sağlıyor. Uzun zamandır devam eden Ar-Ge'nin ardından hayata geçen Dataflex Amerika'nın en büyük operatörlerinden olan AT&T ile de ortak çalışma yürütüyor.
DİJİTAL VERİMSİZLİĞİ ÖNLÜYOR
Dataflex'i Türkiye pazarına çeken en önemli etkenlerin başında, bu alanda milyarlarca lirayı bulan 5G yatırımları ve hızla artan kullanıcı sayısı yer alıyor. Bilgi Teknolojileri Kurumu'nun son verilerine göre mobil iletişimde kurumsal hatların sayısı 8.5 milyonu geçmiş durumda. Dataflex'in hedefinde özellikle kurumsal kullanıcılar olduğunu söyleyen Dataflex Türkiye Yetkilisi Kaan Ketenci, "Özel bir yazılıma sahibiz. Bu yazılım kurumsal hatlardaki tüm internet kullanımlarını takip edebiliyor" dedi. Ketenci şu bilgileri verdi: "DataFlex, şirketiniz için mobil veri kullanımının net ve doğru bir şekilde muhasebeleştirilmesini sağlıyor. Şirketinizin vergi ve mevzuat yükümlülüklerini yerine getirmenize yardımcı olarak, işletme kullanımını izleyerek raporlama gerçekleştiriyor ve ilgili yöneticilerle paylaşıyor. Bu denetim sayesinde her yıl milyonlarca dolar dijital verimsizliğin önüne geçmek mümkün. Araştırmalara göre, kurumsal hatlardaki kotaların iş dışında kullanım oranı yüzde 70'lere kadar çıkıyor." Dijital devrimin küresel ekonomileri yeniden dizayn ettiğini de söyleyen Ketenci, "Dijital devrim dünyada olduğu gibi Türkiye'de de tüm kuralları değiştirecek. Başta KOBİ'ler olmak üzere tüm şirketlerin mobil yapıları güçlenecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.