Perşembe 28.09.2017
Son Güncelleme: Perşembe 28.09.2017

Hazır giyimciler Hindistan’ı markaja aldı

İç pazardaki doygunluk ve başta mağaza kiralamaları olmak üzere artan maliyetler nedeniyle yurtdışına odaklanan Türk markaları, alternatif pazar arayışlarına hız verdi. İstanbul Hazır giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği ile düzenledikleri Hindistan ticaret turunu değerlendiren Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, 1.3 milyarlık nüfusu ile Hindistan'ın devasa bir pazar olduğunu söyledi. Landmark, Major Brands, Future Retail'in aralarında bulunduğu Hindistan'ın önemli yatırımcılarıyla 300'ün üzerinde görüşme yaptıklarını vurgulayan Öncel, "Hindistan'da 460 AVM var ve tamamında yerel para birimi Rupi ile kiralama yapılıyor. Batılı markalar son 6-7 yılda Hindistan'da mağazalaşmaya başlamışlar. Yakın gelecekte Türk markalarını da bu pazarda görmek bizim için sürpriz olmayacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.