Pazar 08.10.2017 00:00

Turkcell'le güvenli e-ticaret dönemi

Müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi hizmetlere imza atan Turkcell, finansal çözümler alanında sunduğu ürün ve hizmet yelpazesini genişletirken güvenli e-ticaret için de yepyeni bir konsepti hayata geçiriyor. Hem kendi servisleri hem de işbirliği yaptığı uygulama ve web sitelerinde, Paycell ile uçtan uca güvenli ödeme altyapısı sağlayan Turkcell, Hızlı Giriş teknolojisi ile web sitelerine güvenli giriş yapma ve BiP üzerinden 7/24 çağrı merkezi seçenekleri sunuyor

Turkcell geliştirdiği servisleri dileyen herkesin kullanmasını sağlayan yepyeni bir konsepti hayata geçiriyor. İnternette ödeme altyapısından tek numara ile üyelik girişlerine, BiP üzerinden çağrı merkezi hizmeti sunmaktan ekran görüntüsü alıp paylaşmaya kadar bir dizi çözüm sayesinde, web siteleri ve mobil uygulamalar güvenli ticaret platformu altyapısına kavuşuyor.

"İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILAN TİCARET HACMİ HIZLA ARTIYOR"

Hayatın akışının tamamen dijital platformlara kaydığını, konuşmak ve mesajlaşmaktan müzik dinlemeye, televizyon izlemekten dergi ve gazete okumaya hatta dosyalarımızı bulut üzerinde saklamaya kadar tüm alışkanlıklarımızın online ortamlara taşındığını belirten Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, internet üzerinden yapılan ticaret hacminin son dönemde hızla arttığını ve dolayısıyla güvenli ödemenin de daha önemli hale geldiğini belirterek; "Turkcell olarak özellikle son 2,5 yıldır önemli bir dönüşümden geçiyoruz. Bu dönüşüm sürecinde, küresel çapta kullanılan ürün ve servislerimizle bugün dijital operatör haline gelmiş durumdayız. Müşterilerimiz her geçen gün daha fazla Turkcell servislerini tercih ediyor. BiP, TV+, fizy, lifebox, Dergilik ve UpCall gibi ürün ve servislerimizle neredeyse günün üçte birinde kullanıcılarımızla temas halindeyiz. Artık web siteleri ve mobil uygulamalar üzerinden kendi müşterilerine hizmet veren şirketlerin de Turkcell servislerinin deneyimlerini müşterilerine yaşatmalarını ve kendi platformlarını kısa sürede uçtan uca güvenli dijital altyapıya kavuşturmalarını sağlıyoruz" dedi.

KENDİ SİSTEMLERİNE ENTEGRE EDEBİLMELERİ İÇİN ÇALIŞIYORUZ

Paycell ile güvenli ödeme altyapısı, Hızlı Giriş sayesinde telefon numarası ile güvenli üyelik girişi, BiP ile 7/24 müşteri hizmetleri kanalı gibi yenilikçi çözümler sunduklarını belirten Terzioğlu, "Bu servisler ile internet üzerinden alışveriş yapan kullanıcılar alışverişlerini gönül rahatlığıyla yapabiliyorlar. Öte yandan kullanım alışkanlıklarına baktığımızda, insanların şifresini hatırladığı siteleri kullandığını gördük. Bu noktadan yola çıkarak cep telefonu numarasını bilen herkesin Hızlı Giriş teknolojimizin yer aldığı internet sitelerine kolaylıkla giriş yapabileceğini söyleyebiliriz. Önümüzdeki dönemde dileyen herkesin, istedikleri Turkcell servisini kendi sistemlerine entegre edebilmeleri için de çalışmalarımız devam ediyor" şeklinde konuştu.

FULLTRİP İLE A'DAN Z'YE SEYAHAT

220 binden fazla otel, 120 havayolu, 4 binden fazla kiralama ofisi, 250 farklı yere 1000'den fazla tur seçeneğini bünyesinde barındıran Fulltrip ile bireysel kullanıcılar ve şirketler tüm seyahat planlamalarını tek bir platform üzerinden gerçekleştirebiliyor. Fulltrip ile araç kiralama, gemi turu, havalimanı bilgi ve transferi, otel rezervasyonu, otel çevresi restoran önerileri, seyahat rehberi, uçak ve vize hizmetleri gibi uçtan uca seyahat ile ilgili tüm işlemler yapılabiliyor.

FULLTRİP'E PİRİ DESTEĞİ

Fulltrip.com üzerinden yurt dışına seyahat etmeyi tercih edenler, Piri uygulamasını ücretsiz kullanıp Avrupa'nın gözde şehirlerinden Londra, Amsterdam, Paris ve Roma'yı Saffet Emre Tonguç anlatımıyla bulundukları yerin hikâyesine, seyahat ettikleri rota üzerindeki kafe ve restoran gibi özel önerilere de ulaşabiliyor.

SARI KUTU'DA BİRİKEN PUANLAR FULLTRİP'TE İNDİRİM ÇEKİNE DÖNÜŞÜYOR

Turkcell'in, müşterilerine teşekkür ettiği ve bağlılık platformu olarak adlandırdığı Sarı Kutu'da biriken puanlar, fulltrip.com'da indirim çekine dönüşerek tatilcilere fırsat sunuyor. Yurt içi ve yurt dışında uçak, otel ve tur seçeneklerinin olduğu kampanya kapsamında Sarı Kutu kullanıcılarına 200 TL'ye kadar indirimler sunuluyor

E-TİCARET 3 YILDA YÜZDE 34 BÜYÜDÜ

TÜSİAD'ın hazırladığı e-ticaret raporuna göre; Türkiye 46 milyon internet kullanıcısı ve yüzde 58'lik internet penetrasyonu ile dünyadaki önemli oyuncular arasında bulunuyor. 2013-2016 yılları arasında ortalama yüzde 34 büyüyen perakende e-ticaret hacmi, 2016 itibarıyla 17,5 milyar dolarlık bir hacmi oluşturuyor. Bununla birlikte Türkiye akıllı telefon penetrasyonunda yüzde 65 oranla, dünya ortalamasının üstünde bir konum gösteriyor. Yüksek akıllı telefon penetrasyonu ve mobil internet kullanımı da dikkate alındığında mobil ticaret ile birlikte e-ticaretin büyük bir ivme kazanması bekleniyor. Yine araştırmalara göre; 2016 itibarıyla ülkemizde e-ticaret işlemlerinin yüzde 19'u akıllı telefon ve tabletler üzerinden gerçekleşirken 2021'de bu oranın yüze 49'a ulaşacağı öngörülüyor.

TURKCELL PLATİNUM ALAÇATI ULUSLARARASI BALIKÇILIK TURNUVASI

Bu sene 5-8 Ekim tarihlerinde 11.'sine imza atılan Turkcell Platinum Alaçatı Uluslararası Balıkçılık Turnuvası iş dünyasından tanınmış isimlerin katılımıyla gerçekleşiyor.

80 tekne ile 300 kişinin katıldığı turnuvada av sahası 1200 kilometrekarelik bir alana yayılıyor. Bir denizcilik klasiği haline gelen Turkcell Platinum Alaçatı Uluslararası Balıkçılık Turnuvası bir yandan avlanmaya özendirirken diğer yandan doğaya saygı ve nesli tükenen türlere yakala bırak prensibiyle yaklaşarak centilmence bir yarış sunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.