Salı 10.10.2017
Son Güncelleme: Salı 10.10.2017

KOBİ turu

Geleceğin ofisleri daha insani olacak
Gelecekte nerede ve nasıl çalışacağız, hangi iş tipleri tarih oluyor, geleceğin ofislerinde insanın yeri hangi düzeyde olacak. Mobilya üretiminde 90'ıncı yılını kutlayan Nurus bu sorulara cevap aradı. Şirket, bu kapsamda, 'Değer Yaratan Çalışma Alanları Workplace For Value' başlığıyla bir panel düzenledi. Panelde konuşan Dr. Stefan Rief, "Teknolojinin ve dijitalleşmenin, çalışanların beklentilerine ne ölçüde yanıt verdiğini gözlemledik. Ve gördük ki; gelecek hiç de sandığımız gibi soğuk bir bilimkurgu filmine benzemeyecek. Aksine insan faktörünü yeniden öne çıkaracak" dedi.
Aydınlatma devinden yatırım
Aydınlatma sektöründe köklü geçmişe sahip Feilo Sylvania, Türkiye pazarında aktif bir oyuncu olmak üzere çalışmalara başladığını duyurdu. Dünya çapında yenilikçi aydınlatma ürünleri ve çözümleri sunan Feilo Sylvania, Türkiye'deki ilk yılında minimum yüzde 7 pazar payı hedefliyor. Feilo Sylvania Dünya Başkanı Christian Schraft, Türkiye yatırımını şu şekilde değerlendirdi: "Türkiye pazarı oldukça canlı dinamiklere sahip. LED aydınlatma çözümleri alanında önemli fırsatlar görüyoruz. Sağladığı enerji verimliliği ve kullanım kolaylığı ile LED çözümleri iç ve dış aydınlatma projelerinde sıkça tercih ediliyor. En temel hedefimiz ise estetik çözümlerle hayatı güzelleştirdiğimiz projelere imza atmak."
Şişecam, Endüstri 4.0 ile daha çok KOBİ'ye ulaşacak
Şişecam Topluluğu, Eskişehir Cam Ambalaj Fabrikası'nda yapacağı yeni fırınıyla Türkiye'deki yatırımlarına bir yenisini daha ekledi. Topluluk bünyesinde faaliyet gösteren Şişecam Cam Ambalaj'ın yeni fırını yaklaşık 240 milyon TL'lik yatırımla önümüzdeki yılın ikinci yarısında faaliyete geçecek. Şişecam Topluluğu, Endüstri 4.0'a uygun şekilde yeni teknolojiyle donatacağı ve yıllık 150 bin ton üretim kapasitesine yeni fırınının devreye girmesiyle Türkiye'deki yıllık cam ambalaj üretim kapasitesini yaklaşık 1.2 milyon tona çıkaracak. Şirket böylece daha fazla KOBİ'ye de ürün vermiş olacak.
INBOX Türkiye'nin E-Posta ile pazarlama çözümü oldu
Türkiye'nin ilk yerli e-posta platformu Inbox, hızlı büyüme sürecine girdi. 800'ün üzerinde kurumsal müşteriye sahip olan e-posta ile pazarlama girişimi Inbox, müşterileri için günde ortalama 5 milyon e-posta gönderiyor. Türk girişimci Emir Onur Genç tarafından hayata geçirilen yazılımı, Boğaziçi ve ODTÜ gibi üniversiteler de tercih ediyor. Yazılımın 15 ülkede kullanıldığını belirten Genç, şunları söyledi: "Inbox 6 yıl önce yurtdışı kaynaklı yazılımıyla e-posta ile pazarlama gönderimleri faaliyetlerine başladı. Ancak 2014'ten beri tümüyle kendi yazılımlarımızı kullanıyoruz. Inbox'ı tümüyle yerli e-posta ile pazarlama hizmetine dönüştüren bu yazılımları son 2 yılda geliştirdik. Türkiye'deki konumumuza dünyada da erişmek istiyoruz. Bir süre önce şirketimizin Amerika ayağını da oluşturduk."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.