Çarşamba 11.10.2017

3 bin kişi geleceği tartışıyor

MÜSİAD’ın geleceğe dair yeni stratejilerinin belirlendiği Vizyoner toplantısı bugün başlıyor. Toplam 3 bin kişinin katılacağı toplantıda Enerji Bakanı Berat Albayrak ve Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın konuşma yapacak

MÜSİAD'ın iki yılda bir düzenlediği ve Türkiye'nin uzun vadeli stratejilerinin tartışıldığı Vizyoner Sektörler Zirvesi, 3 bin kişilik katılımla bugün başlıyor. Enerji, savunma ve teknoloji sektörlerinin irdeleneceği zirvenin ana teması dönüşüm olacak. Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği'nin (MÜSİAD) iki yılda bir düzenlediği MÜSİAD Vizyoner Sektörler Zirvesi, yarın yapılacak toplantılarla sona erecek. İstanbul Wow Convention Center'da yapılacak zirve, dünyanın en hızlı gelişen ülkelerinden biri olan Türkiye için bir yol haritası niteliğinde olacak. Zirveye, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Selçuk Bayraktar, MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman Kaan ile iş dünyasından önemli isimler katılacak.
ANA TEMA DÖNÜŞÜM OLACAK
İkincisinin gerçekleştirileceği MÜSİAD Vizyoner'17 Sektörler Zirvesi'nin ana temasını, gelecekte var olmanın en önemli unsuru olarak karşımıza çıkan 'dönüşüm' kavramı oluşturuyor. MÜSİAD Sektör Kurulları Komisyonu Başkanı ve Vizyoner'17 İcra Kurulu Başkanı Bayram Şenocak, "Dönüşen Dünyada Yeni Türkiye temasıyla gerçekleştireceğimiz zirvede, beş alan belirledik. Dünyada sürekli yenilikler oluyor. Ekonomide, siyaset ve ticari alanda dönüşüm yaşanıyor. Biz de Türkiye olarak nerede olduğumuzu belirleyelim ve ona göre adım atalım diye düşündük" dedi.
BAŞARILAR ZİRVEDE
Alanında uzman kişileri ve başarılı olmuş örnekleri seçtiklerini de belirten Şenocak, "Enerji sektörü önemli bir alan. Buradaki yenilikler çok hızlı. Başarısını ispat etmiş olan bakanımız Berat Albayrak konuşmacı olacak. Bu alandaki dönüşümü bize anlatacak. Savunma sanayii bir diğer önemli alan. Orada da artık alan yerine ihraç eden bir konuma geldik. Selçuk Bayraktar bize yerli İHA'larda kazanılan başarıları anlatacak. Geçmişte kontrolü başkasında olan ve bize istenildiği zaman verilen bilgilerin yerine artık kendi İHA'mızı üretir hale geldik" şeklinde konuştu.
ÖNEMLİ SORULARA CEVAP ARANACAK
Türkiye'nin geleceğinin inşasında Vizyoner'17'nin önemi nedir?
Türkiye dönüşümü nasıl sağlamalı
Dönüşümün etkileri neler olacak?
Gençlerin Türkiye'deki dönüşüme katkısı nasıl olmalı?
Vizyoner'17'nin ekonomik iş birliğine katkıları nelerdir?
MÜSİAD Sektör Kurulları Komisyonu ne gibi faaliyetler yapıyor?
DÖNÜŞÜMÜN TEMELİ SAĞLAM OLMALI
Şenocak ayrıca dönüşüm yaşanırken aslında özdeğerlerini kaybetmemesi gerektiğini vurguladı ve ekledi: "Temelleri sağlam atılmış bir dönüşüme ihtiyacımız var." Etkinlikte 'Niçin Dönüşüm', 'Nasıl Dönüşüm', 'Ne'ye Dönüşüm' ve 'Türkiye'nin Dönüşümü' ana başlıklarında görüşler sunulacak.
DAHA FAZLA ÜRETİM DAHA FAZLA İSTİHDAM
MÜSİAD Başkanı Abdurrahman Kaan, 27 yıldır faaliyet gösteren derneğin hedefinin daha fazla üretim olduğunu söyledi. MÜSİAD'ın internet sitesinde yazan Kaan, "Daha çok üretim, yatırım ve istihdam diyoruz. Ama bu noktada faizin ülkemizde kanayan bir yara olduğunu belirtmek isterim" dedi. Kaan, maliye politikasının faiz dışı fazla" esasından, "yatırım dışı fazla" esasına çevirilmesi gerektiğini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.