Pazar 15.10.2017
Son Güncelleme: Pazar 15.10.2017

Gecikmeli de olsa gerçeği gördüler

Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Uluslararası Para Fonu'nun (IMF) Türkiye'ye yönelik 2017 büyüme beklentisini yüzde 2.5'ten 5.1'e çıkarmasının önemli olduğunu belirterek, "IMF gecikmeli de olsa Türkiye'deki güçlü performansı gördü ve büyüme tahminlerini revize etti" dedi. Washington'da düzenlenen Uluslararası Para Fonu (IMF) - Dünya Bankası Yıllık Toplantıları sırasında soruları yanıtlayan Şimşek, yapılan revizyonun yüzde 100'ün üzerinde olduğunun altını çizerek, "Geçen sene bu vakitlerde Türkiye ekonomisinin temellerinin sağlam olduğunu onlara anlattık. 'Biz hükümet olarak doğru tedbirleri alıyoruz. Orta Vadeli Program tahminlerimiz gerçekçi' dedik ama realite ile algı arasında epey bir fark olduğu için onlar yine düşük tahminlerle yollarına devam ettiler. Ama şimdi hemen hemen bütün uluslararası çevreler, büyüme tahminlerini yukarı doğru revize ediyorlar" dedi.

OVP GÜÇLÜ BİR PROGRAM
Büyümeyi, istihdamı ve adil gelir dağılımı önceliklendiren Orta Vadeli Program'ın (OVP) içeriğinin fazla tartışılmamasının talihsiz bir durum olduğunu ifade eden Mehmet Şimşek, "Maalesef programın içeriği çok tartışılmadı. Daha çok bu vergi düzenlemeleri ön planda oldu. O talihsiz bir durum. Ama inanıyorum ki bu program incelenirse, ayakları yere basan, ilgili tedbirlerin Meclis'e sunulduğu, reformların yapılmaya başlandığı güçlü bir program olduğu çok net bir şekilde görülecek" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.