Son Güncelleme: Çarşamba 18.10.2017
‘Müşteri ilişkileri dijitalle gelişir’
Sadece poliçe satarken müşteriyle temas etmenin yeterli olmadığını belirten Quick Sigorta CEO’su Levent Uluçeçen, “Müşteriyle ilişki dijitalden devam etmeli” dedi
SİGORTA SOSYAL MEDYAYLA GELİŞECEK
Uluçeçen, Quick Sigorta olarak müşteri ile iletişimi değiştirecek bazı adımlar attıklarını belirterek şunları söyledi: "Quick Sigorta olarak özellikle sosyal medyada çok güçlü olduğumuzu hissediyoruz. Vatandaşın ilgisini çekebilecek, hayatın içindeki konulardan bahsediyoruz. Biz sigortacılığın da sosyal olarak büyüyeceğini düşünen bir şirketiz. Türkiye'de sigortanın gelişmesi de sosyal medya üzerinden gerçekleşecektir. Önümüzdeki dönemde pek çok projemiz var. En önemli projemiz ise acentelerimizin dijital entegrasyonunu, sosyal medyada bize gelen iletişimle bir araya getirmeye çalışıyoruz. Genel iş akışı çerçevesini tamamladık. Projeyi hayata geçirdiğimiz zaman sektörde çok ses çıkaracağımızı söyleyebiliriz."
EN SON HABERLER
- 1 Hatay'da 140 bin hak sahibi evlerine kavuşacak
- 2 11. Dönem Türkiye-Azerbaycan KEK Protokolü imzalandı
- 3 Bakan Bolat 'Son 12 ayın en yükseği' diyerek açıkladı
- 4 Balıkesir’in ihracatı 2,5 milyar dolara koşuyor
- 5 SON DAKİKA: Bakan Şimşek: Vergide adaleti güçlendirmek için düzenlemeler yaptık
- 6 TCMB'nin TL depo alım ihalesine 102 milyar TL'lik teklif geldi
- 7 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 8 Rekabet Kurulu'ndan META'ya 898 Milyon TL ceza
- 9 EMEKLİYE ZAM 2024 SON DAKİKA: SSK, Bağ-Kur kök maaş hesabı değişti! En düşük emekli maaşı için en güçlü formül
- 10 Türkiye uluslararası yatırımcının odağında