Pazar 29.10.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 28.10.2017

AssisTT’ye ‘En iyi çağrı merkezi’ ödülü

AssisTT, Çağrı Merkezi Dünyası Ödülleri'nin küresel finallerinde 3 altın ödül aldı. "En İyi Çağrı Merkezi", "En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı" ve "En İyi Teknoloji İnovasyonu" dallarında 3 ödül kazanan AssisTT, 200 üye ülkeden pek çok dünya devini geride bıraktı. Genel Müdür Cemil Yıldırım, "En kaliteli çağrı merkezi hizmetini, 365 gün 24 saat kesintisiz bir şekilde sağlıyoruz. AssisTT'in artık küresel bir oyuncu olduğunu gösteren bu ödülleri, müşteri hizmetlerinin önemini kavramış çalışanlarımız sayesinde kazandık" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.