Pazar 29.10.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 28.10.2017

GSK Türkiye iki proje ile Stevie’de

GSK Türkiye, hasta içgörülerinden yola çıkarak yarattığı iki ayrı kampanyayla kazandığı altı Stevie İş Ödülü'nü aldı. Organizasyonda, "Kendin için 1 Ara'lık" projesi, "Yılın Pazarlama Kampanyası" ve "Yılın Düşük Bütçeli Pazarlama Kampanyası" kategorilerinde altın, "Yılın Markalı İçerik Kampanyası" kategorisinde ise gümüş ödül kazandı. Bi'Şeyim mi Var Benim" projesine altın, "Yılın Pazarlama Kampanyası" ve "Yılın Düşük Bütçeli Pazarlama Kampanyası" kategorisinde ise gümüş ödüller geldi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.