Pazartesi 30.10.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 30.10.2017

Bursalı Aktaş ‘samba’ yapacak

Beş kıtada yatırımları bulunan Türk otomotiv yan sanayicilerinin globalleşme yolundaki atılımları devam ediyor. Son olarak Bulgaristan, Brezilya, Çin ve Amerika'da yatırımları bulunan Aktaş Holding, yurtdışında yeni bir anlaşmaya imza attı. 2008'de Brezilya'da kurduğu körük üretim tesisiyle bölgeye adım atan Aktaş Holding ile Brezilyalı Ibero Group arasında, Güney Amerika aftermarket pazarında Airtech markalı ürünlerin dağıtımı için işbirliği kararı alındı. Aktaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve İcra Kurulu Başkanı Sami Erol, Latin Amerika pazarının büyük potansiyele sahip olduğunu söyledi. Erol, şunları anlattı: "Küresel düzeydeki müşterilerimize ve pazara yakın olma hedefi doğrultusunda, Almanya'dan Çin'e, Kuzey Amerika'dan Güney Amerika'ya kadar dünyanın her bölgesine yönelik çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz. Latin Amerika bölgesi de zengin doğal kaynakları, dinamik nüfus yapısı ve geniş ekonomik hacmiyle, büyük bir yatırım potansiyeline sahip."
100 ÜLKEYE İHRACAT
Dünyanın en büyük hava süspansiyon sistemi üreticilerinden biri olan Aktaş Holding'in Bulgaristan, Çin ve Brezilya'da üretim tesisleri var. Amerika'da da bir lojistik merkezi olan Aktaş Holding, 100'den fazla ülkeye ihracat yapıyor.
Aktaş Holding'in, dünya ortalamaları ölçeğinde yaklaşık 90 adet patenti, 15 faydalı modeli, 3 uluslararası patenti, 1 ülkesel patent başvurusu bulunuyor. Her yıl en az 10 adet patent başvurusu gerçekleştiriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.