Salı 31.10.2017
Son Güncelleme: Salı 31.10.2017

İstanbullu sanayici de savunmada atak yaptı

İstanbul Kalkınma Ajansı (İSTKA) Yönetim Kurulu Üyesi ve İstanbul Sanayi Odası Başkanı Erdal Bahçıvan, savunma sanayi projeleri üzerine yaptığı değerlendirmede KOBİ'lerin yükselişine dikkat çekti.
İSTANBUL'SUZ OLMAZ
İstanbul Valisi ve İSTKA Başkanı Vasip Şahin'in katılımı ile düzenlenen sohbet toplantısında konuşan Bahçıvan, "İstanbul sanayisinde, savunma sanayisine yönelik bir eğilim var" dedi. Bahçıvan şunları kaydetti: "Yıllardır Ankara bu sektörün merkeziydi. Geçtiğimiz günlerde Savunma Sanayi Müsteşarı da bir yorum yaptı: 'İstanbul gibi sanayi kültürü olan bir şehirde savunma sanayinin gelişmemesi kabul edilemez.' Artık İstanbul savunma sanayisinin de öncüsü olmak istiyor. Büyük değil, küçük firmalar bile artık bu işe yöneliyor. Geçtiğimiz günlerde 6 kişinin çalıştığı bir kalıp atölyesinin sahibi genç bir mühendisle konuşuyordum. Bu alana girmiş ve roket başlıkları üretmeye başlamış. Bu tarz haberleri çok daha sık duyacağız. KOBİ'lerimiz savunma sanayisinde yenileşme hedefine ulaşmada önemli katkı sağlayacak. Özellikle son yıllarda ülkemize teknolojik üstünlük kazandıracak projelerin hayata geçmesi bizi gururlandırıyor. En önemli nokta ise savunma sanayiimizde yerlilik oranının yüzde 65'lerin üzerine çıkmış olması."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.