Pazartesi 13.11.2017

Bir yılda 30 ödül

Dijital bankacılığa yeni uygulamalar getiren Yapı Kredi, 2017’de 30 ödüle layık görüldü. Mobil bankacılığa göz retinası ile girme ve ATM’ye dokunmadan para çekme son yenilikler

Mobil bankacılığa göz retinası uygulaması getiren Yapı Kredi, bu ve buna benzer yenilikler ile 2017'de 30 ödül aldı. Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, "Dijital bankacılığa kazandırdığımız devrim niteliğindeki uygulamalarla sadece 2017'de 30 ödüle layık görüldük. Son olarak saygın finans yayınlarından Global Finance tarafından Avrupa'dan sonra 'Dünyanın En Yenilikçi Dijital Bankası' seçilmemiz, bu alanda gerçekleştirdiğimiz çalışmalarda bizlere fazlasıyla motivasyon sağlıyor" dedi.
DOKUNMADAN PARA ÇEKME
Yapı Kredi'nin mobil başta olmak üzere dijital kanallara her yıl daha fazla yatırım yaptığını da belirten Doğan, "Mobil bankacılığa şifresiz ve güvenli giriş sağlayan Göz-ID'nin yanı sıra ATM'ye dokunmadan QR kod ile anında para çekme ve Çağrı Merkezi'ne direkt bağlanma özellikleriyle müşterilerimize bankacılık işlemlerini şubesiz ve şifresiz olarak gerçekleştirme imkânı sunduk. Ayrıca, Google tarafından 'örnek uygulama' seçilen 'yapikredi.com. tr'den sonra şimdi de Yapı Kredi Mobil'e Google Search altyapısını entegre ettik. Böylece müşterilerimiz arama sonuçları sayesinde işlemlere, ödeme yapacakları faturaların kurumlarına veya Akıllı Rehber kayıtlarına hızlı erişim sağlayabiliyorlar" şeklinde konuştu.
TEMASSIZ ALIŞVERİŞ
Klavye ile akıllı telefonlardaki mesajlaşma uygulamaları ekranından başka bir ekrana ve uygulamaya girmeden hızlı para transferi yapılabilmesini sağladıklarını da belirten Yakup Doğan, temassız uygulamalar ile ilgili olarak da şunları söyledi: "Siri ve iMessage üzerinden ister sesle ister mesajla hızlı ve kolay bir şekilde müşterilerimizin para gönderebilmesine olanak tanıdık. Müşterilerimizin Yapı Kredi Mobil aracılığı ile NFC özelliği olan Android telefonlarını POS cihazlarına yaklaştırarak güvenle ve temassız olarak alışveriş yapabilmelerini sağladık. Ayrıca sektörde bir ilki gerçekleştirerek Facebook Messenger'ın bot uygulaması üzerinden bankacılık hizmetlerimizi sunmaya başladık."
YAPAY ZEKâ VE NESNELERİN İNTERNETİ
Önümüzdeki dönemde yapay zeka, giyilebilir teknolojiler, biyometri, nesnelerin interneti gibi yeni teknolojilerin bankacılık sektörüne daha fazla entegre olacağını söyleyen Doğan, "Bu yenilikleri süreçlerimize dahil etmeye başladık. Bununla birlikte geleceğin bankacılığını tasarlama yolunda gençleri ve girişimcileri destekleyecek yatırımlara imza atıyoruz. Code.yapıkredi, kodlama eğitimleri, finansal rehberlik bölümlerinden oluşan geniş kapsamlı bir platform. Bu platform sayesinde yazılımcılara finansal teknoloji uygulama programlama arayüzleri (OpenBankingAPI) de sağlayarak, fintech ekosisteminin gelişimine katkıda bulunmayı hedefliyoruz" şeklinde konuştu.
ŞUBE YOĞUNLUK HARİTASI
Yapı Kredi Mobil'e, müşterilerin istedikleri şubeden istedikleri tarih ve saate randevu alabildikleri 'Şube Yoğunluk Haritalarını Görüntüleme ve Randevu Alma' özelliğini eklediklerini söyleyen Yakup Doğan, "Kartlarını kaybeden müşterilerimizin ise, mobil bankacılık şubesindeki yeni 'Panik Yok Butonu' ile kartlarını anında kullanıma geçici olarak kapatarak mobilden işlemlerine devam edebiliyorlar. Ayrıca kartları için kayıp/çalıntı bildirimi gerçekleştirip, yeni kart talebinde de bulunabiliyorlar. Tüm bu özelliklerle sadece 'Bankanın Uzaktan Kumandası' olarak konumlandırdığımız Yapı Kredi Mobil'in değil, Türkiye'de mobil bankacılığın sınırlarını genişlettik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.