Pazartesi 13.11.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 13.11.2017

Mobil bankacılıkta 1 trilyonluk hacim

Türkiye'de mobil bankacılık üzerinden yılın ilk yarısında gerçekleşen 397 milyon işlemin tutarı 950 milyar liraya tırmanarak, 1 trilyon liraya dayandı. Türkiye Bankalar Birliği'nin (TBB) verilerine göre, 2017 yılının ilk yarısında mobil bankacılık aktif kullanıcı sayısı, geçen yıl sonundaki 19 milyon kişiden, 24.4 milyon kişiye ulaştı. Bu dönemde, mobil bankacılık üzerinden gerçekleşen 397 milyon işlemin tutarı 950 milyar olarak gerçekleşti. Aynı dönemde mobil bankacılık ile gerçekleştirilen yaklaşık 24 milyon adet yatırım işleminin hacmi de 276 milyar liraya çıktı. Mobil bankacılık kullanıcı sayısındaki son beş yıllık büyüme, yaklaşık 42 kat olarak gerçekleşti.
19 MİLYON MOBİL
İnternet bankacılığı yapmak üzere sistemde kayıtlı ve en az bir kez giriş işlemi yapmış bireysel müşteri sayısı Eylül 2017 itibarıyla 67 milyon kişi olduğu belirtiliyor. İnternet bankacılığı yapmak üzere sistemde kayıtlı ve giriş işlemi yapmış bireysel müşteri sayısı Eylül 2017 itibarıyla, 51 milyon 921 bin, son bir yıl içerisinde internet bankacılığına giriş yapmış bireysel müşteri sayısı ise 26 milyon 535 bin kişi. Tüm zamanlarda mobil bankacılığına giriş işlemi yapmış bireysel müşteri sayısı Eylül 2017 itibarıyla, 39 milyon 394 bin, son bir yılda mobil bankacılığına giriş yapmış bireysel müşteri sayısı ise 31 milyon 953 bin kişi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.