Cuma 17.11.2017
Son Güncelleme: Cuma 17.11.2017

Çin’e değil Alibaba’ya girebiliriz

15 Haziran'da halka açılan denim markası Mavi'nin CEO'su Cüneyt Yavuz, artık ülkelere dijital satış kanalıyla girmenin daha önemli bir hale geleceğini belirterek, "Çin pazarına girip girmeyeceğimizi soruyorlar. Çin'e değil belki ama Alibaba.com'a girebiliriz" dedi. Yavuz, "Globalde Amazon, Zappos ve Nordstrom gibi online kanallarda en çok satan jean markalarının başında geliyoruz. Global e-ticaret platformlarının satışlarından elde edilen gelir 2017'nin ilk yarısında, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 95 arttı. E-ticaretin satış içindeki payı Türkiye'de yüzde 2 iken Amerika'da ise yüzde 45'e ulaştı" diye konuştu. Her yıl 25-26 mağaza açmaya devam edeceklerini belirten Yavuz, Mavi'nin, ilk 5 ayda yatırımcısına yüzde 30'un üzerinde kazandırdığını ifade etti. Yavuz, net kârlarının yüzde 95 artışla 36 milyon TL'ye ulaştığını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.