Cumartesi 18.11.2017
Son Güncelleme: Perşembe 16.11.2017

Edroof eğitiminde dijital dönüşüm başlattı

İTÜ ARI Teknokent bünyesinde faaliyet gösteren ALMAS Eğitim Teknolojileri eğitim sektöründeki köklü geçmişini gelecek ile birleştirmeyi başardı. Uzun yıllar eğitim yayıncılığı ve matbaacılık üzerine faaliyet gösteren şirket, dijital gelişmelerin etkisiyle kendisine yepyeni bir rota çizdi. İkinci kuşak temsilcilerinin de vizyonu ile tüm faaliyetlerini dijital eğitim alanına kaydıran firma, bu alanda özgün buluşlara imza attı. EDROOF (Educational Roof) markasını hayata geçiren Almas'ın dijital projesi özgün içerik üretimi ve ölçümleme çalışmaları gerçekleştiriyor. Şimdiden binlerce öğrenciye ulaşmayı başaran şirketin hedefi, Türkiye'deki 18 milyon öğrenciyi sisteme dâhil ederek, öğretmen, veli ve öğrenci üçgenindeki verimi ölçmek ve geniş raporlamalar yapabilmek. EDROOF markasının yaratıcısı ve Genel Müdürü Murat Erçetin'in aile şirketinin dönüşümünde ve gelinen noktada önemli bir payı bulunuyor. Karadeniz Teknik Üniversitesi inşaat mühendisliği mezunu olan Erçetin, projeyi şu sözlerle özetliyor: "Aile şirketimiz uzun yıllar eğitim sektöründe faaliyet gösterdi. Daha sonra bu alandaki şirketimizi sattık ve 3 yıl boyunca gelecekteki eğitim teknolojilerini araştırdık. Mühendis kökenli olduğum için araştırmam farklı oldu. Dijital oyunları inceledim, dünyadaki eğitim sistemlerini karşılaştırdım. Mühendislik tecrübemi tamamen bu alana ayırdım. Sonunda EDROOF markasını hayata geçirdik."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.