Çarşamba 22.11.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 22.11.2017

1 milyon kişiye fırsat kapısı

İŞKUR ve Google’ın, yaratıcı fikirleri ürüne dönüştürmek için başlattığı proje meyvelerini vermeye başladı. Dijital Atölye projesiyle 85 bin kişiye eğitim verildi. 6 bin 500 kişi de bu eğitimler sonucu iş buldu

Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ve Google işbirliğiyle, dijital alanda kariyer fırsatlarını keşfetmek, işlerini büyütmek isteyen işletmelere yönelik olarak başlatılan "Dijital Atölye" projesi meyvelerini vermeye başladı. Google Türkiye Ülke Direktörü Bülent Hiçsönmez, bu eğitim kapsamında 85 bin kişiye ulaştıklarını ve 6 bin 500 kişinin de bu eğitimlerle iş bulduğunu söyledi.
BÜTÇE 10 MİLYON LİRA
"Türkiye Mobil İnternet Ekonomisi Raporu"nu açıklayan Google Türkiye Ülke Direktörü Bülent Hiçsönmez, mobil internet ekosisteminin 103 milyar liralık bir büyüklüğü olduğunu belirtti. Projeyle ilgili de bilgi veren Hiçsönmez, "10 milyon liralık bütçe ile dijital dünyada çalışmak isteyen herkesi hedefledik. Bu yıl Kayseri, Antalya, Van, Samsun, Konya, Mersin olmak üzere 6 şehre, 1 milyon kişiye gidiyoruz. Şimdiye kadar 85 bin kişiye ulaştık. 6 bin 500 kişi iş bulmada faydalı olduğunu beyan etti" dedi.
DİJİTAL ATÖLYE'DE EĞİTİMLER ÜCRETSİZ VERİLİYOR
Dijital Atölye projesi, Çalışma Bakanlığı, İŞKUR, TOBB işbirliğiyle yaşama geçirildi. Ücretsiz eğitimlerde katılımcılar dijital alanda bilgi ve becerilerini, online yeteneklerini ve motivasyonlarını geliştiriyor. Projede web sitesi kurmaktan dijital pazarlamaya, e-posta pazarlamasından web analizine kadar 23 farklı konuda ücretsiz eğitim veriliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.