Perşembe 07.12.2017
Son Güncelleme: Perşembe 07.12.2017

3 milyar kişinin hayatını iyileştirecek

Philips'in sağlık çözümlerine yönelik bakış açısını değerlendiren Philips Türkiye CEO'su Haluk Karabatak tüm faaliyetleri 'insanların hayatlarını nasıl daha fazla iyileştirebiliriz' düşüncesiyle yürüttüklerini söyledi. Bundan hareketle İPSOS işbirliği ile 'Türkiye Sağlık Trendleri Araştırması'nı gerçekleştirerek Türkiye'deki sağlık durumunu araştırdıklarını dile getiren Karabatak, şu bilgileri verdi: "Araştırmamızın sonuçlarına göre toplumun yüzde 78'i mevcut sağlık durumundan memnun olduğunu belirtirken yüzde 72'si sağlık durumunun hayat kalitesini olumlu etkilediğini düşünüyor; yüzde 86 ise sağlıklı olmak adına çaba gösteriyor. Herhangi bir sağlık sorunu ile karşılaşınca toplumun yüzde 51'inin hemen doktora gittiği görülürken, yüzde 17'lik bir kesimin hiç doktora gitmediği ortaya çıkıyor. Bu rakamlara baktığımızda Türkiye'de sağlık alanındaki riskleri kolayca görebiliyoruz. Bu araştırma ile sağlık alanında farkındalığı artırmayı hedefledik ve gelecek dönemde de bu alanda çalışmaya ve inovatif çözümler sunmaya devam edeceğiz." Sağlık çözümlerine ulaşabilmek için dört fırsata odaklandıklarını dile getiren Karabatak, verilerin basitleştirilmesi ve bilgi toplama, ilk seferinde doğru teşhis ve tedavi, maliyetlerin azaltılması, hastalara daha iyi bir deneyim sunulması konularına odaklandıklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.