Pazartesi 11.12.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 11.12.2017

En çok satan 6’ncı marka

Dacia yılın 11 ayında 40 bin 921 araç satışı gerçekleştirdi. Bu dönemde iki basamak yükselerek en çok satan altıncı marka oldu

Türkiye'de son beş yılın 4x4 otomobil lideri olan Dacia Duster, baştan aşağı yenilendi. Mart 2018'de satışa sunulacak Duster, Türkiye'de bugüne kadar 89 bin 485 adet satıldı. Sadece ocak-kasım aylarında 13 bin 818 satış gerçekleşti. Dacia'nın Türkiye'deki toplam satışları ocak-kasım döneminde 40 bin 921 satış adedine ulaştı. 2016'yı 8'inci marka olarak tamamlayan Dacia, böylece 6'ıncı marka konumana yükseldi. Pazar payı da 0.2 puan artış ile 5.0'e çıktı.
AMİRAL GEMİSİ DUSTER
Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, Dacia'nın Türkiye pazarında yükseliş trendini sürdürdüğünü söyledi. Çağdaş, "Markanın amiral gemisi Duster, Dacia'ya Türkiye'de son beş yılın 4x4 otomobil lideri ünvanını kazandırdı.Otomatik vites / EDC versiyonunun da ürün gamına eklenmesiyle Dacia ailesine yeni müşterilerimiz katılıyor. Martta pazara sunacağımız Yeni Duster ile Türkiye pazarında yükselişimiz devam edecek" dedi. Duster, yeni bir dış görünüme ve yeni bir iç mekana sahip oldu. Yeni görünüm aracın SUV kişiliğini öne çıkardı. 4x2 ve 4x4 versiyonları bulunan Duster, aynı zamanda gerçek bir SUV'un konforunu ve off-road becerisini bünyesinde barındırıyor. Ön camın 100 mm öne taşınması ve daha eğimli hale getirilmesi da kabini daha uzun ve daha genis hacimli gösteriyor. Duster'da benzinli ve dizel olmak üzere farklı motor seçenekleri bulunuyor. Bunlar; 1.6 SCe 115 bg (4x2 ve 4x4) ve 1.2 TCe 125 bg (4x2 ve 4x4) benzinli & manuel ile 1.5 dCi 90 bg (4x2) ve 1.5 dCi 110 bg (4x2 ve 4x4) dizel & manuel. 1.6 SCe 115 bg motorunun bir LPG versiyonu da opsiyonel olarak mevcut. 1.5 dCi 110 bg 4x2 versiyonu EDC otomatik vites seçeneği de bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.