Perşembe 21.12.2017
Son Güncelleme: Perşembe 21.12.2017

İTO’da Öztürk Oran başkan oldu

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar'ın vefatının ardından odada yeni başkan için seçimler yapıldı. Nisan ayında yapılacak seçimlere kadar odanın başkanlığını Vakıf Katılım Yönetim Kurulu Başkanı Öztürk Oran yapacak. TOBB Yasası'na göre, geçtiğimiz hafta kalp krizi geçirip hayatını kaybeden İTO Başkanı İbrahim Çağlar'ın yerine ilk yönetim kurulu toplantısında yeni başkanın seçilmesi gerekiyordu. Geçtiğimiz hafta toplanması gereken yönetim kurulu, cenazenin hemen ardından seçimleri ertelemişti. Hafta başında başkan yardımcısı Murat Kalsın adaylığını açıklamıştı. Kalsın, Çağlar'ın vefatını hatırlatarak, İTO'da geçmişte de benzeri durumların yaşandığını ve teamüllere bakıldığında başkan yardımcılarından birisinin, Yönetim Kurulu'nda yapılan oylama ile başkandan sonra koltuğa oturduğunu ve kendisinden başka adayın çıkmayacağına inandığını belirtmişti. MÜSİAD ise Nisan 2018 için adayını Şekib Avdagiç olarak belirlemişti.
ÜÇ ADAYLA SEÇİME GİDİLEBİLİR
Nisan ayında yapılacak seçimlerde İTO Meclis Başkanı Şekib Avdagiç'in MÜSİAD adayı olarak başkanlık yarışına katılacağı belirtiliyor. Başkan Yardımcısı Murat Kalsın'ın da o tarihte aday olacağı kaydediliyor. Vakıf Katılım'ın Başkanı da olan Oran'ın ise gelecek seçimlerde aday olabileceği konuşuluyor. Öte yandan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da Öztürk Oran'ı telgrafla kutladı. Oran'ı tebrik eden Erdoğan başarı dileklerini iletti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.