Son Güncelleme: Cuma 22.12.2017
Şehri değil markayı yönetin
Gelişen Kentler Zirvesi’nin sonuç bildirgesi yayımlandı. Bildirgede Antalya’nın bir şehir olarak değil marka olarak ele alınması ve dönüşümde tüm tarafların ortak hareket edip şehri vizyoner bir bakışla kalkındırması gerektiği ön plana çıktı
Şehirleri dönüştürüp geliştirirken, sonuçlar kadar süreçleri de yönetebilmenin, yatırımlarda doğru hedefler koymayı ve bu hedeflere ulaşmayı kolaylaştırdığının belirtildiği Sonuç Bildirgesi'nde, akıllı şehirler yaratmak ve yaşam kalitesini yükseltmek adına, yönetimlerin vizyoner bakış açısı ile hareket etmesi ve toplumu doğru yönlendirmesinin çok önemli olduğuna dikkat çekildi.
ÇÖZÜM ÖNERİLERİ GELDİ
Sur Yapı'nın zirve sponsoru, Halk GYO'nun stratejik ortak, Kuzu Grup'un ana sponsor, REIDIN'in rapor sponsoru ve Sabah gazetesinin ana basın sponsoru olduğu zirvede; ayrıca kente ışık tutacak güncel bilgiler içeren 'Antalya İli Yatırım Alanları Vizyon Raporu' paylaşıldı.
Genel olarak gayrimenkul ve turizm sektörü başta olmak üzere, Antalya'nın potansiyel yatırım olanaklarının ve kruvaziyer turizmin gelişmesine yönelik gerçekleştirilen yatırımların değerlendirildiği zirvede ortaya çıkan tespitler ve bu tespitlere yönelik çözüm önerilerinin sıralandığı bildirgede şu başlıklar öne çıktı:
İSTANBUL'UN YÜKÜNÜ EN ÇOK ANTALYA ALIR
EN SON HABERLER
- 1 Altın ibresini tekrar yukarı kırdı! Gram, çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 6 Mayıs kaç TL?
- 2 Hazine ve Maliye Bakanlığı harekete geçti! Enflasyon fırsatçılarına vergi takibi
- 3 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 4 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 5 Çin seddini hibritle aşacaklar
- 6 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 7 Satılan 2 elektrikliden 1’i Togg T10X
- 8 Yatırımda Türkiye rüzgârı
- 9 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 10 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor